تاکید وزیر جدید صنعت بر تامین به موقع کالاهای اساسی و توجه به معیشت مردم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی و توجه جدی به معیشت مردم در دستور کار جدی این وزارتخانه است.

تاکید وزیر جدید صنعت بر تامین به موقع کالاهای اساسی و توجه به معیشت مردم

علیرضا رزم‌حسینی در جمع معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط سخت کنونی کشور، بار سنگینی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با همراهی تمامی بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی باید به سرانجام برسد؛ به خصوص اینکه تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، فشار مضاعفی را بر بخش‌های مختلف تولیدی وارد آورده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: کار و تلاش شبانه‌روزی، دستور کار جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ چرا که به مردم بدهکار بوده و باید در راستای تامین نیازهای آنها، اشتغال و حفظ و جهش تولید گام برداریم.

بنا بر اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، رزم حسینی با قدردانی از رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ارتباط مداوم و قوی با مجلس شورای اسلامی از جمله دستورکارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ به نحوی که اجرای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی و پشتیبانی کمیسیون‌های تخصصی مجلس و بخش‌خصوصی باید عملیاتی شوند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حرف حق
    0

    قیمت یک گوشی در عرض یک ماه از ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان به ۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان تغییر کرد. حرف من به شما این است: موقعیکه نماینده بودید کاری نکردید الانم که وزیر شدید هم هیچ تأثیری ب قیمتها و گرانیها نخواهی گذاشت. جمهوری اسلامی شده فقد دروغ و شعار برای رسیدن ب صندلی .

  • متفاوت
    0

    همه مردم از رییس گرفته تا کارگر هم همینو میگن .مهم اینه که کی کاربکنه وکی راحت بخوره .ماکه دیگه پولی نداریم رشوه بدیم تا تولیدیمون رو راه بندازیم همشو کاغذبازی های اداره هاتون ازمون گرفتند.بهتر که گذاشتیمش کنار.

  • خراسان
    0

    این آقا استاندارد مشهد بود اما یک اقدام حسابی نه برای شهر کرد نه برای روستا ها. چه جور به سمت صمت رسید الله علم. الله براکت الله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها