استاندار تهران:

ساختمان مشابه سینا اطهر در بازار زیاد داریم

استاندار تهران با اشاره به اینکه ساختمانهایی شبیه ساختمان سینااطهر در تهران زیاد هستند گفت: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شود و خطر در کمین آن است، سیم‌کشی برق بازار تهران است.

ساختمان مشابه سینا اطهر در بازار زیاد داریم

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم مانور مشترک مدیریت بحران استانداری تهران اظهار کرد: هفتم مهرماه روز آتش‌نشان را به همه مردم به ویژه آتش‌نشانان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و باید قدردان شجاعت این عزیزان در عملیاتهای مختلف باشد. در حال حاضر شاهد طی شدن مسیر قابل قبول از سوی سازمان آتش‌نشانی با همکاری بخشهای مختلف برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم و امیدواریم بتوانیم به هدف مورد نظر یعنی ایمنی شهر تهران برسیم.

وی با اشاره به بازنگری و تجدیدنظر در قانون مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری ریاست سازمان مدیریت بحران کشور لایحه‌ای در این ارتباط تهیه شد و نواقص قانون گذشته مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت قانون مترقی و قابل قبولی در مجلس تصویب و در نهایت ابلاغ شد.

استاندار تهران گفت: ما در کشورمان از نعمت‌های فراوان برخورداریم و در کنار آن از نیروی انسانی خلاق ماهر و توانمند برخوردار هستیم و در کنار همه این نعمت‌ها کشور ما کشوری است که دارای همه نوع بلایای طبیعی از جمله زلزله، سیل، فرونشست و... هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از عوامل طبیعی و بخشی دست‌ساز در ارتباط با حوادث هستند، گفت: در ارتباط با عوامل دست‌ساز باید اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار بدهیم تا از بروز خطرات جلوگیری کنیم.

محسنی بندپی ادامه داد: اقدام به موقع در حوادث استفاده از نیروی انسانی ماهر و همچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز از مواردی است که آتش‌نشانان در حوادث به آن توجه ویژه‌ای را دارند و با فراهم کردن این شرایط می‌توانند به اهداف خود یعنی کنترل حریق و کاهش حوادث برسند.

وی با اشاره به اینکه ساختمانهایی شبیه ساختمان سینا اطهر در شهر تهران زیاد است گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد بازار تهران و سیم‌کشی برق آن است و همچنین ساختمانهایی که قدمت طولانی دارند و اینها خطراتی هستند که شهر تهران را تهدید می‌کنند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها