محموله جدید بنزین ایران وارد ونزوئلا شد/ ۲ نفتکش دیگر در راه هستند

رویترز اعلام کرد نفتکش فارست با پرچم ایران که در خاورمیانه بارگیری شده حدود ساعت ۸:۰۵ صبح به وقت محلی (۱۲:۰۵ به وقت گرینویچ) وارد آب های ونزوئلا شد.

محموله جدید بنزین ایران وارد ونزوئلا شد/ ۲ نفتکش دیگر در راه هستند

به گزارش خبر فوری و به نقل از رویترز، اطلاعات ردیابی نفتکش ‌های رفینیتیو آیکن نشان می دهد اولین نفتکش از سه نفتکش ایرانی حاوی سوخت به مقصد ونزوئلا، وارد آب های این کشور آمریکای جنوبی شده است.

نفتکش فارست با پرچم ایران که در خاورمیانه بارگیری شده حدود ساعت 8:05 صبح به وقت محلی (12:05 به وقت گرینویچ) بدون مزاحمت وارد آب های ونزوئلا شد.

دو نفتکش دیگر ایران با نامهای فاکسون و فورچون با همین مقصد از اقیانوس اطلس عبور می‌کنند و احتمالاً در اوایل اکتبر به ونزوئلا می رسند.

انتظار می‌رود این 3 نفتکش روی هم رفته حدود 820 هزار بشکه بنزین و سایر سوختهای موتوری را به ونزوئلا برسانند. صف رانندگان در پمپ بنزین های ونزوئلا طی هفته های اخیر به خاطر نبود تولید داخلی طولانی تر شده است.

این دو کشور عضو اوپک در سال جاری میلادی روابط خود را با تبادل نفت خام، سوخت، غذا و تجهیزات پالایشگاهی و سایر محصولات صنعتی افزایش داده اند.

انتظار می رود یک نفتکش بسیار بزرگ ایرانی در این هفته بندر خوزه ونزوئلا را ترک کرده و 1.9 میلیون بشکه نفت سنگین این کشور را به شرکت ملی نفت ایران برساند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    خبر رسیدنش به دست مردم برسونید تاخوب فشارشون بره بالا

  • .
    0

    این یک معامله تجاری سوداور است یا یک پز و ژست سیاسی که دو کشور منزوی برای دنیا می گیرند؟.هیچ انسان عاقلی این بنرین سیاسی را یک معامله تجاری عادی نمی دانند.مردم دیگه گول این تبلیغات پروپاگاندائی را نمی خورند.شاید اول انقلاب خام بودتد

  • پ
    0

    پز چیو دارین میدین چه تجارت سودآوری بود چقدر سرمایه وارد کشور کردین آخه جز اینکه به بدبختی مردم اضافه کردین کشتی مال یه کشور دیگه بنزین از یه کشور دیگه فقط پولشو مردم بدبخت از جیبشون دادن تامردم ونوزئلا بنزین رایگان هدیه مسئولان بیکفایت جمهوری الکی اسلامی را بسوزونن خوش بحالشون خاک بر سر مسئولان بیلیاقت ارزش خون شهدای ایران را نفهمیدن ننگ بر آنهایی که این بلاها رو سر مردم میارن

  • ایرانپرست
    0

    ,بعد مش حسن روحانی میگه، به واشینگتن بدوبیراه بگید، ما می ریم بنزین کوپنی میزنیم، اونا بنزین ما رو مجانی استفاده میکنن، تازه افتخارم میکنی. مرد نا حسابی تا کی باید چوب تو رو بخوریم. بابا پول افغانی و سوریه هر روز جلو ریال ما دارن جولون میده. بعد ریاست جمهوریت هر جای دنیا فرار کنی، بلاخره برت میگردونن، ببینیم اون موقع ونزوئلا میاد کمکت.

  • کلاه قرمزی
    0

    خون ملت و ریختن که اینجوری بنزین بفروشن بعد پولشو میفرستن آمریکا برا بچه هاشون.

  • دلسوز
    0

    این تجارت کجاش بده بنزین می دن طلا می گیرند بنزین آزاد در ایران از آب معدنی چاهی ارزانتر است دیگه ناشکری بسه شکر نعمت نعمتت افزون کند ما ایرانیان در زندگی فقط قر زدنش را یاد گرفتیم تعجب هم ندارد صدوبیست رادیو تلویزیون برعلیه ایران برنامه پخش می کنند

  • سجاد
    0

    این خیلی خوبه ولی، خیییلی کمههه. یارانه هارو رو هم به دلار، یا یورو، یا طلا به مردم بدین . به دینارم بدین خیلی عالیتره. به یوانم بدین خوبه. به صورت کالا هم بدین خوبه. ارز مبادلاتیرو هم تقصیم کنین بین مردم. اره اینم خوبه. خوصوصی سازیرو هم تقصیم کنین بین مردم. بعد اگه کسی صداش در اومد گفت ندین به مردم. همون خودشه از طرف امریکاییاست. خفتش کنین. اونم بدین دست مردم. به خدا جوابه

  • سجاد
    0

    یادم رفت بگم. وامهای میلیاردی بدون وصیغه رو هم بکنین میلیونی اونم بدین مردم. نفت و بنزینم بدین مردم خودشون براتون مویرگی صادر میکنن بی مشکل. استرسشم کمتره. واردات گوشت رو متوقف کنین و با پولش چارتا گاوداری بزنین کارمندا نیاز به فعالیت دارن. سودش براتون بیشتره. درصد مالیات گمرک اتومبیل رو بردارین. وارد کننده قطعات ایرانخودرو و سایپا رو خودتون تحریم کنین. قیمت ماشین میاد پایین. تولید ملی واقعی میشه. تعداد بانکارو بکنین 3 تا 27 تاشو تعطیل کنین. تمرکز پول قدرت بانک رو میبره بالا به مردم وام و تسهیلات بهتر بدن. افرادی که از کشور خارج میشن بایستی اموالشون بلاک بشه تا با خروجشون ارز رو از کشور به کشورای دیگه سرازیر نکنن. و قیمت دلار بالا بکشه. اگر تولیدی متوقف شد حطما پیگیری بشه و عامل توقف به فجیع ترین حالت ممکن بازخواست بشه. که معمولا یه وارد کننده. یه رانت خوار. یا مافیا هستن. سیستم جایزه بگیر در دولت و مردم اجرا کنین و در صورت کشف جرم فصاد و اختلاص 50 درصد مقدار اختلاص رو بدین به کاشف اختلاص ببینین چطور فساد از کشور میره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها