راه‌اندازی رشته تیراندازی در تایباد نیازمند نگاه ویژه خیران است

رئیس هیات تیراندازی تایباد گفت: با توجه به اینکه در اسلام به یادگیری رشته‌ ورزشی تیراندازی سفارش زیادی شده اداره ورزش و جوانان شهرستان درصدد آن برآمده تا با حمایت مشتاقان این رشته و خیران هیات تیراندازی را تقویت کند.

راه‌اندازی رشته تیراندازی در تایباد نیازمند نگاه ویژه خیران است

رمضان رجبی اظهارکرد: راه اندازی هیات تیراندازی و رونق فعالیت‌های نیازمند توجه خیران و نیکوکاران است، این ورزش اسلامی برای آغاز به فعالیت نیازمند امکاناتی مانند سلاح و تجهیزات است که تامین آنها نیازمند هزینه‌های بالایی است.

وی با توجه به اهمیت تیراندازی افزود: در برهه کنونی که بسیاری از جوانان برای تخلیه هیجانات خود نیازمند موقعیت‌های مناسب هستند راه‌اندازی مکانی برای حضور آنان در اولویت است و تمرین در این رشته فرصتی مناسب برای خودباوری و کنترل احساسات خشن است.

رجبی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت جمعی از ورزش دوستان در تایباد اقدامات اولیه راه‌اندازی هیات تیراندازی در این شهرستان در حال انجام است و اولین جلسه رسمی با حضور اعضای اصلی هیات برگزار شد.

وی مطرح کرد: با توجه به کمبود بودجه برای تامین امکانات ورزشی و نیز محرومیت بانوان این خطه از بسیاری اماکن تفریحی رشته تیراندازی قادر خواهد بود یک تفریحی سالم را برای این قشر در شهرستان فراهم کند.

رئیس هیات تیراندازی تایباد گفت: با توجه به اینکه بودجه سالانه اداره ورزش و جوانان جوابگوی نیاز ورزشکاران و تجهیز باشگاه‌های ورزشی نیست راه‌اندازی این هیات نوپا در شهرستان نیازمند توجه خیران و ورزش دوستان است.

اولین جلسه رسمی هیات تیراندازی شهرستان تایباد با حضور اعضای اصلی برگزار شد و در این جلسه طبق نظر اعضا مکانی برای تجهیز کردن سالن تیراندازی جانمایی و وظایف هریک از افراد توسط رئیس هیات تعیین شد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها