افشای خط داستانی سری جدید"گاندو"، از سوی یکی از بازیگرانش

سریال گاندو در زمان پخش مورد توجه قرار گرفت و همین امر سبب شد تا سازندگان آن کار تولید دومین فصل این سریال را آغاز کنند.

افشای خط داستانی سری جدید"گاندو"، از سوی یکی از بازیگرانش

بهمن دان بازیگر در بخشی از مصاحبه‌اش با دانا، اعلام کرده: «...من خودم سال ها است که کار نکرده ام اما خودم را هم به در و دیواری نمی زنم تا کار کنم، مثلا همین چند وقت پیش یک فیلم سینمایی کار کردم و به تازگی برای بازی در سریال گاندو ۲ قرارداد امضا کردم، منظورم این است که باید حس کنید که شما را می خواهند، سینما باید شما را بخواهد، اگر سینما شما را نخواهد مانند دریا شما را غرق می کند.

وی ادامه داد: باید جلوی این افرادی که فیلم و سریال های سوپر مارکتی می سازند و فرهنگ مردم را عوض می کنند مقابله کرد، چه کسی باید این کار را بکند؟ طبعاً وزارت ارشاد و معاون سینمایی مسئول است و در این خصوص وظیفه دارد، وقتی که جلوی این افراد را نمی گیرند به این معنی است که با آنها هم‌پیاله هستند.

افشای خط داستانی سری جدید"گاندو"، از سوی یکی از بازیگرانش

دان اظهار کرد: بارها گفته ام که سینما شبیه یک ارتش است، ما با یک کار قوی و خوب می توانیم فرهنگ خودمان و دیگر کشورها را عوض کنیم. سینما جایی است که شما با قدرت تمام هرجور که بخواهید می توانید فرهنگ سازی کنید.

بهمن دان در پایان درباره حضور خود در سریال گاندو افزود: به تازگی برای بازی در سریال گاندو 2 قرارداد بسته ام که در آن نقش امیر موسوی فرمانده ارتش را بازی می کنم. شروع داستان با قضیه توقیف کشتی انگلیسی در آب های ایران شروع می شود و بقیه سریال به مساله شهری و جاسوسی که در شهر اتفاق می افتد مربوط است.»

[مجتبی امینی تهیه‌کننده‌ی سری اول این سریال امنیتی،که تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی سینمایی "هفت" فراستی-لطیفی هم هست، اعلام کرده بود که مطالبات مردمی برای ساخت سری دوم این سریال، بالاست...]

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها