ارسال پیام صوتی؛ شیوه‌ای نوین در تبلیغات

امروزه اهمیت مارکتینگ و تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست؛ هر کسب و کار نوپا برای معرفی خود و جلب مخاطب به تبلیغات نیاز دارد.

ارسال پیام صوتی؛ شیوه‌ای نوین در تبلیغات

مشاغل و فعالیت های با سابقه نیز برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی باید از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنند. برقراری ارتباط با مخاطبان و حفظ تعامل دو سویه با آن ها تاثیر زیادی در توسعه و موفقیت هر کسب و کاری دارد. روش های تبلیغاتی گوناگونی از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند که با گذشت زمان برخی از این روش ها مانند تبلیغات کاغذی و پخش تراکت منسوخ شده و با روش های جدید و موثر جایگزین شده اند. از جمله روش هایی که امروزه کاربرد گسترده ای پیدا کرده و طرفداران زیادی نیز دارد، ارسال پیام صوتی است. در ادامه به معرفی این روش تبلیغات و بررسی مزایای آن می پردازیم:

پیام صوتی چیست؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که تلفن همراه تان زنگ خورده و پس از پاسخگویی صدایی از آن سوی خط به تبلیغ و اطلاع رسانی درباره یک کالا یا خدمت خاص بپردازد. این پیغام از پیش ضبط شده، همان پیام صوتی است که به شما کمک می کند ارتباط بهتر و موثرتری با مخاطبان خود داشته باشید؛ این نوع از پیام به دلیل داشتن صدا و لحن تاثیر بیشتری نسبت به پیام های متنی دارد و با انتقال احساسات، می توانید رابطه صمیمانه ای با مخاطب برقرار کنید و او را تحت تاثیر قرار دهید.

انواع روش های ارسال پیام صوتی

ارسال زمان بندی شده

شما می توانید پیام صوتی خود را در زمان و تاریخ مشخصی ارسال کنید. تنها کافی است تاریخ و ساعت مورد نظر را در پنل تنظیم کرده و فایل صوتی خود را بارگذاری نمایید.

ارسال پیام به صورت گروهی و تکی

لازم به ذکر است که شما هیچ محدودیتی در ارسال پیام ندارید و می توانید به هر تعداد شماره تلفن که می خواهید پیام صوتی ارسال کنید. این نکته نیز حائز اهمیت است که شما می توانید مانند پیام کوتاه انبوه، مخاطبان هدف پیام صوتی را نیز تعیین کرده و آن را برای گروه خاصی ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی به شماره تلفن های ثابت

شما می توانید همه یا بخشی از مخاطبان خود را از میان شماره تلفن های ثابتی که در بانک اطلاعات شرکت های ارائه دهنده این سرویس وجود دارد انتخاب کنید.

مزیت های پیام صوتی

در پیام صوتی تاثیرگذاری سریع تر و بیشتر بوده و دیگر احتمال سو برداشت وجود ندارد. زیرا صدا و لحن منظور را بهتر منتقل می کند و تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد. برتری دیگری که این نوع پیام های تبلیغاتی نسبت به پیام های متنی دارند این است که حتما به مخاطب رسیده و مانند پیام کوتاه ممکن نیست باز نشده و خوانده نشده باقی بمانند. چرا که برخی افراد توجه چندانی به پیام های متنی دریافت شده ندارند و ممکن است آن را دیر بخوانند اما پیام صوتی این مشکل را نداشته و فرد حتما آن را دریافت می کند. هزینه ارسال پیام صوتی بسیار مناسب بوده و با توجه به تاثیرگذاری که دارد، کاملا به صرفه است. همچنین این پیام ها محدودیت پیام های متنی را نداشته و شما می توانید متن مورد نظر خود را تا 60 ثانیه ضبط کنید و حجم بیشتری از اطلاعات را به مخاطب انتقال دهید. این در حالی است که هر پیام متنی حداکثر 160 کاراکتر را در خود جای می دهد.

سامانه ارسال پیام صوتی مدیانا اس ام اس

شرکت مدیانا یکی از تخصصی ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس ارسال پیام صوتی بوده و شما می توانید از طریق این مجموعه علاوه بر شماره های تلفن همراه، به خطوط تلفن ثابت نیز پیام صوتی ارسال کنید. همچنین شما می توانید از استدیو مدیانا استفاده کرده و پیام صوتی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ضبط کنید. از دیگر خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، پنل اس ام اس می باشد. یکی دیگر از روش های پر بازده تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه به مخاطبان هدف است. از ویژگی های شرکت مدیانا اس ام اس که این شرکت را به گزینه ایده آل و قابل اعتماد تبدیل کرده است، گارانتی عودت وجه است و در صورت عدم رضایت کاربر تا 30 روز پس از فعال سازی پنل، هزینه به طور کامل برگردانده می شود. این امکان فقط مختص پنل ارسال اس ام اس نبوده و برای پیام صوتی نیز وجود دارد و تنها هزینه ارسال پیام های موفق محاسبه شده و هزینه پیام هایی که رد تماس شده اند یا به مخاطب نرسیده اند، عودت داده می شود. این شرکت دارای بانک جامعی از اطلاعات و شماره تلفن های مختلف است و شما می توانید گروه مخاطبان خود را مشخص کنید و مانند پیام متنی، بر اساس منطقه، کد پستی، مشاغل، جنسیت یا گروه سنی پیام صوتی را ارسال کنید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها