هشدار علی مطهری به وزارت اطلاعات و حوزه علمیه

نماینده تهران در مجلس دهم با اشاره به سرقت از دفتر سروش محلاتی در قم از وزارت اطلاعات خواست تا در قبال این موضوع پاسخگو باشد و به نمایندگان و حوزه هشدار داد که بی‌تفاوت از کنار این موضوع رد نشوند.

هشدار علی مطهری به وزارت اطلاعات و حوزه علمیه

علی مطهری در واکنش به سرقت از دفتر محمد سروش محلاتی در یادداشتی نوشت: حادثه‌ای که برای جناب‌ حجت‌الاسلام آقای سروش محلاتی در قم رخ داد، یعنی ورود شبانه افرادی به دفتر ایشان و سرقت لپ‌تاپ و هارد کامپیوترشان که حاوی مجموعه درس‌های فقه و اصول و سخنرانی‌های ایشان بوده، حادثه کوچکی نیست و نباید از کنار آن به سادگی گذشت. وزیر اطلاعات باید به سرعت پاسخ بدهد که این افراد چه کسانی بوده‌اند. حتی اگر افرادی از غیر وزارت اطلاعات بوده‌اند، باز وزیر اطلاعات باید پاسخگو باشد؛ چون طبق قانون اساسی مسوولیت پاسخگویی به مسائل اطلاعاتی و امنیتی با وزیر اطلاعات است.

باید ببینیم مجلس انقلابی با نقض فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت، چه برخوردی می‌کند و آیا نمایندگانی این موضوع را با سوال و حتی استیضاح دنبال می‌کنند یا اصلا این را مساله نمی‌دانند و خدای ناکرده آن را برای حفظ نظام لازم می‌شمارند! اینکه نوشته‌ها و ذخیره علمی یک محقق برجسته اسلامی را که محصول زحمات چندین ساله اوست به سرقت ببرند جفای بزرگی به او و به حوزه علمیه قم است. علما و فضلا نیز نباید از کنار این حادثه با سکوت بگذرند که فردا نوبت خودشان می‌رسد. آزادی تفکر و بیان و استقلال و حریت روحانیت باید محور و اساس حوزه علمیه قم باشد. به هر حال منتظر پاسخ وزیر اطلاعات هستیم.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ایراندوست
    0

    این بابا بهتر بود، به تمام سارقین حاکم بر ایران هشدار میداد. به اون دزده به کاهدون زده هم هش میداد. ببین به اون آقای محلاتی بگین پول بیت المال رو آدم حسابی توی حسابهای سری سوئیس و انگلیس میزاره، نه توی دفتر کلاهبردایش.

  • علی
    0

    این خلق الله بزرگتر معظل مملکت را کشف نموده اد .

  • فقرا
    0

    حاجی راجب دزدی در بورس نگران نیستی؟

  • داروغه
    0

    مطمئنی فقط یه لب تاپ بوده؟ی کم بیشتر تحقیق کن آقای نماینده سابق و درحال حاضر فضول

  • f
    0

    از فضل پدر تورا چه حاصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نام مستعار
    0

    آقای مطهری آب رو بریز همونجایی که داره میسوزه. چرا جای دیگه؟ مگه ما ردصلاحیتت کردیم؟

  • سروستانی
    0

    وکیل الدوله هنوز دارد حرف مفت میزنه تو میدونی جز لب تاپ چه چیزهایی بوده است علمی که قابل دزدیدن باشه.......

    نظرات شما -
    • علی
      0

      من کاری به این آقا ندارم ولی عالی جناب پژوهش و دستاوردها ومستندات باید جایی نوشته بشه

  • حسن
    0

    این اقا چکاره است که هر از گاهی راجب مسایل مختلف اظهار نظر میکنه؟ نکنه میخواد از یاد ها نرود تا شاید برای دوره های بعد مجددا کاندید بشود .

    نظرات شما -
    • ممل طلا
      0

      ایشون خودشونو جزء میراثخواران انقلاب میدانند که به حقشون نرسیدند

  • ذوالقدر
    0

    اصلا چرا این بزرگوار باید نوشته‌ها و ذخیره علمیشو تو هارد دفتر نمایندگیش بریزه فقط بنظر میرسه میخواسته تو مجلس عنوان کنه که یک پژوهشکر اسلامیه که خب باشه چه ربطی به امور قانونگذاری مجلس داره ؟ ه

  • رحیم اب منگل
    0

    قضیه اون الاغه که بارش کتاب بود چی بود

  • قلندر
    0

    مشتی اوباش نظر بیخود گذاشتن حتی نمیدونن سخن آقای مطهری چیست فقط بلدن مثل خاینین نظر بدن.منظور ایشون اینه مملکت رو قانون بچرخد.اگر سارقان ایادی دشمن باشند چه?کسی که مملکت را بی قانون بخواد یا ضد ایرانه یا تهی از عقل وزارت اطلاعات بالاترین مرجع پیگیری این اتفاقات است که میتوان از او سوال کرد البته وزارتاطلاعات ما مو را از ماست درمیاره.پس نق بیجا نزنید کسانی که از بی قانونی ارتزاق میکنند

  • قلندر
    0

    الهی دانایی ده که در راه نیفتیم بینایی ده که در چاه نیفتیم من دست به هیچ دستگیری ندهم که ایشان همه فانیند و پاینده تویی.آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها