امداد موبایل فروشگاه اینترنتی تاچ و ال سی دی موبایل

تاچ ال سی دی موبایل بسیار حساس و با ظرافت ساخته شده است و هنگام بروز آسیب، شما را با مشکلات زیادی روبرو می‌کند.

امداد موبایل فروشگاه اینترنتی تاچ و ال سی دی موبایل

آیا تاچ و ال سی دی موبایل‌تان از کار افتاده است و نیاز دارید به یک فروشگاه موبایل معتبر مراجعه کنید؟ اما نمی‌دانید کدام فروشگاه را انتخاب و به آن اطمینان کنید؟ نگران نباشید. ما در این مقاله یک پیشنهاد ویژه برای تعویض و خرید تاچ ال سی دی موبایل‌تان داریم. امداد موبایل شرایط منحصر‌به‌فردی برای ارائه‌ی خدمات و فروش محصولات خود در نظر گرفته است، که شما دیگر هیچ نگرانی بابت اصل و سالم بودن تاچ ال سی دی موبایل خود نخواهید داشت. چرا که این فروشگاه محصولات خود را با ۷ روز ضمانت بازگشت ارسال می‌کند.

تاچ ال سی دی موبایل بسیار حساس و با ظرافت ساخته شده است و هنگام بروز آسیب، شما را با مشکلات زیادی روبرو می‌کند. در این مقاله اقداماتی که لازم است در صورت شکستن ال سی دی گوشی‌های مختلف انجام دهید و همچنین نحوه‌ی درست نگهداری از آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

قبل از این که به فکر تعمیر تاچ ال سی دی موبایل خود باشید، به‌خوبی از آن مراقبت کنید.

این روزها قیمت گوشی‌های موبایل بسیار افزایش پیدا کرده است، به طوری که خرید آن‌ها برای هر کسی امکان‌پذیر نیست و یا هنگام مواجه شدن با مشکل سخت‌افزاری به راحتی نمی‌توان گوشی‌های موبایل را تعمیر کرد. پس بهتر است حداکثر تلاش خود را برای نگهداری گوشی‌های آیفون انجام دهید و تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید.

اگر نسبت به نگهداری تاچ ال سی دی اصلی گوشی آیفون خود کمی حساسیت به خرج دهید، هیچگاه با مشکل شکستن آن روبرو نخواهید شد. البته برخی اقدامات نگهدارنده برای پیشگیری از شکستن تاچ ال سی دی موبایل وجود دارد که در ادامه آن‌ها را شرح داده‌ایم.

به این فکر نکنید که استفاده از گارد گوشی جذابیت آن را از بین می‌برد.


گارد‌ محافظ، همیشه از گوشی‌های موبایل در برابر ضربات محافظت می‌کند و یک راهکار مفید برای پیشگیری از شکستن تاچ ال سی دی موبایل است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند استفاده از گارد گوشی زیبایی ظاهری گوشی را از بین می‌برد و از نظر دیگران، گوشی آن‌ها هیچ جذابیتی ندارد. اما زمانی که گوشی از دستشان می‌افتد و یا در معرض ضربه قرار می‌گیرد، تازه متوجه اشتباه‌شان می‌شوند.

گلس محافظ را فراموش نکنید، این ابزار از ضربات واردشده به گوشی می‌کاهد.

اگرچه گلس محافظ مانع شکستن تاچ ال سی دی موبایل نمی‌شود. اما در هنگام ضرب‌دیدگی بخشی از نیروی وارد شده به آن را کاهش می‌دهد. و گاهی اوقات اولین بخشی که دچار شکستگی می‌شود، گلس محافظ تاچ ال سی دی موبایل می‌باشد. پس اگر ضربه به اندازه‌ای باشد که به ال سی دی فشار نیاید، تنها گلس می‌شکند.

اگر گوشی از دستتان سقوط کرده است، حتماً به امداد موبایل سر بزنید.

فرض کنید با در دست داشتن گوشی هواوی‌تان در حال قدم زدن هستید، ناگهان گوشی از دستتان سُر خورده است و حال متوجه شدید تاچ ال سی دی هواوی شکسته است. تکلیفتان چیست و باید چه کاری انجام دهید؟ قبل از هرچیز باید بدانید، گارانتی گوشی هیچ فایده‌ای برای شما ندارد! چراکه شکستن تاچ ال سی دی ناشی از بی‌توجهی خودتان بوده است. پس چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه نخواهید داشت. البته خیلی از افراد از تعمیر گوشی صرف نظر می‌کنند و ترجیح می‌دهند یک گوشی ارزان‌قیمت بخرند.

در اولین قدم گوشی خود را به خوبی بررسی کنید و بفهمید عمق شکستگی در چه جهت است؟ اگر گوشی روشن نشود، مطمئنا تاچ ال سی دی هواوی به طور کل از کار افتاده است. بعد از این‌ که متوجه شدید، مشکل گوشی چیست؟ به امداد موبایل مراجعه کنید.

ابتدا باید فرم درخواست خود را در سایت پر کنید. سپس کارشناسان امداد موبایل در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و هزینه‌ی تعویض تاچ و ال سی دی هواوی را اعلام و در صورت موافقت یک پیک برای دریافت گوشی ارسال می‌کنند.

امداد موبایل برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن را به‌خوبی می‌شناسد.

نکته‌ای که در مورد برند آیفون وجود دارد، این است که بر خلاف دیگر گوشی‌ها، هنگام خرابی هر کدام از قسمت‌های تاچ ال سی دی باید کل آن تعویض گردد. اما برخی تعمیرکاران بر این معتقدند که هنگام خرابی هر کدام از قسمت‌های تاچ ال سی دی، تنها همان قسمت را تعویض کرده و مشکل را با هزینه‌ی کمتری رفع می‌کنند. اما این کار امکان‌پذیر نخواهد بود. چنین فروشگاه‌هایی با دریافت هزینه‌ی کمتر از شما برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون از قطعات فیک استفاده می‌کنند.

امداد موبایل همیشه با جدیدترین تغییرات و مدل‌های گوشی آشناست و از تمام جزئیات قطعات باخبر است. بنابراین تاچ ال سی دی آیفون را با ظرافت و دقت بالایی تعویض می‌کند. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ی تعمیرات موبایل بهره‌مند است تا کوچک‌ترین آسیبی به گوشی مشتریان وارد نشود.

خرید یا تعویض تاچ ال سی دی ال جی با رضایت کامل

امداد موبایل برای خرید یا تعویض تاچ ال سی دی ال جی گارانتی اورجینال بودن کالا را به شما ارائه می‌دهد. این یعنی خیالتان بابت اصل بودن این قطعه راحت می‌شود و اگر مشکلی بعد از تعویض قطعه رخ دهد، فروشگاه پاسخگو خواهد بود‌. همچنین شما زمانی هزینه تعویض تاچ ال سی دی ال جی را پرداخت می‌کنید که از نحوه عملکرد این قطعه رضایت کامل را کسب کنید. حقیقتا تعداد فروشگاه‌ اینترنتی موبایلی که این ویژگی را داشته باشد، انگشت شمار است.

کلام آخر

تعویض تاچ ال سی دی موبایل کار چندان راحتی نیست و نیاز به ابزارهای به‌خصوص و تعمیرکار حرفه‌ای دارد. پس برای تعمیر گوشی خود یک تعمیرکار قابل اطمینان بشناسید بای اینکار به صفحه تعمیر موبایل در امداد موبایل emdadmobile.net مراجعه کنید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها