جنایت در خانه مجردی ساقی حصارک کرج

پسر جوان که در جریان درگیری با چند شرور یکی از آن‌ها را با ۷ ضربه چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود بعد از یک هفته در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

جنایت در خانه مجردی ساقی حصارک کرج

شامگاه ۲۹ مرداد امسال گزارش وقوع یک درگیری خونین میان چند پسر جوان در خانه‌ای مجردی واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران کلانتری ۳۲ در محل با پیکر خونین پسر جوانی به نام رامین ۲۸ ساله روبه‌رو شدند.

بدین ترتیب چهار نفر که در این درگیری خونین حضور داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

رامین نیز به بیمارستان منتقل شد، اما شدت خونریزی به حدی بود که وی ساعتی پس از بستری شدن در بیمارستان جان باخت.

تحقیق از شاهدان ماجرا نشان می‌داد عامل قتل رامین پسری به‌نام سامان بوده است. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری این پسر ۳۰ ساله آغاز شد. سرانجام با گذشت یک هفته از این جنایت، متهم از سوی کارآگاهان جنایی پلیس البرز و در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از دستگیری در حالی که آثار زخم‌های عمیقی بر بدنش دیده می‌شد ضمن اعتراف به قتل گفت: من تازه از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده بودم، اما بازهم وسوسه مواد مرا وادار کرد به خانه مجردی دوستم مسعود که پاتوق بود، بروم.

در آنجا سرگرم مصرف مواد بودیم که ناگهان چند پسر جوان با چاقو و قمه وارد خانه شدند آن‌ها می‌خواستند دوستم را بزنند، اما من برای دفاع از او وارد درگیری شدم و در حالی که خودم هم زخمی شده بودم رامین را با ۷ ضربه چاقو زدم و فرار کردم.

با اینکه زخمی بودم و خونریزی داشتم، اما به بیمارستان نرفتم چرا که می‌ترسیدم دستگیر شوم. بعد هم وقتی فهمیدم رامین کشته شده می‌خواستم از کشور خارج بشوم، اما گرفتار شدم. پس از اعترافات متهم، وی برای تکمیل تحقیقات بازداشت و روانه زندان شد.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پیمان نظری
    0

    سلام. این چه وضع تایپ کردن هست. خجالت بکشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها