اطلاع‌رسانی پرش در رابطه با استفاده غیر قانونی از بسته‌های معلم خصوصی

هر دانش آموز ایرانی شایسته این است که از آموزشی حرفه ای بهره‌مند شود تا بتواند با موفقیت در کنکور، تلاش سال‌ها تحصیل خود را به نتیجه برساند.

اطلاع‌رسانی پرش در رابطه با استفاده غیر قانونی از بسته‌های معلم خصوصی

اغلب خانواده­ ها برای ارتقا کیفیت آموزشی فرزند خود اقدام به گرفتن معلم خصوصی، برای مهیا کردن محیطی در جهت تدریس خصوصی در منزل دارند! اما این روش بسیار پر هزینه است و تمام دانش آموزها امکان بهره­مندی از آن را ندارند.

پرش راه حلی برای برقرار کردن عدالت آموزشی را تدبیر دیده است. راه حل پرش به تمام دانش آموزها کمک می کند تا در منزل خود یک معلم خصوصی داشته باشند.

معلم خصوصی پرش، متضمن نتیجه هر کوشش

رسالت هر معلم تلاش برای آموزشی نتیجه بخش و مفید برای دانش آموزان است. اما در این میان برخی معلم ­ها روشی ناشایست را در پیش گرفته­ اند و طی اقدامی نادرست، با پخش کردن ویدیوهای پرش در کلاس درس، سعی در آموزش دانش آموزان بوسیله بسته­ های معلم خصوصی پرش داشته­ اند!

مجموعه پرش این روش را محکوم می ­کند و از طریق قانونی چنین روش ناعادلانه ­ای را پیگیری خواهد کرد.

هر بسته معلم خصوصی پرش برای استفاده یک دانش آموزش تهیه شده و هر روش استفاده ­ای که مغایر با این حالت باشد، محکوم و از نظر شرعی حرام است.

با تهیه بسته معلم خصوصی پرش برای فرزند خود:

فرصت مطالعه در هر زمانی برای او فراهم می شود. هیچ مشکل درسی برای فرزند شما باقی نمی ماند. تمام مباحث درسی را یاد می­ گیرد و به هیچ کلاس درسی نیاز ندارد. مرور مکرر آموزش­ ها برای او فراهم می­ شود بی آنکه ملزم به پرداخت مجدد هزینه ­ای باشید.

معلم خصوصی پرش در منزل شما تدریس می­ کند!

مجموعه پرش با خبر شده که بعضی آموزشگاه ها در کلاس درس، ویدیوهای آموزشی این مجموعه را پخش می­ کنند.

روی صحبت ما با خانواده­ ها است؛ چرا باید هزینه­ ای چند برابر را پرداخت کنید تا فرزندتان یک آموزش نصف و نیمه را ببیند؟ وقتی می­ توانید با صرف هزینه­ ای بسیار پایین تر همان آموزش را بعنوان یک معلم خصوصی تمام وقت برای فرزند خود مهیا کنید.

خرید بسته پرش باعث می­ شود:

فرزند شما بی ­نیاز از حضور در انواع کلاس های درسی باشد. می­ تواند برنامه درسی خود را داشته باشد و نتیجه بهتری بگیرد. فرزند شما درگیر تعطیلات و بی نظمی­ های کلاس­های آموزشی نمی­ شود. شما ملزم به پرداخت هزینه­ های سنگین کلاس­های آموزشی نخواهید بود.

وقتی قرار است که فرزند شما در بحبوحه شیوع ویروس کرونا منزل را ترک کند و به محیط شلوغ کلاس­ها وارد شود و در نهایت پس از صرف هزینه ­ای گزاف همین ویدیوهای آموزشی پرش را ببیند، پس او را در محیط امن خانه نگهدارید تا از طریق آموزش معلم خصوصی پرش، به راحتی مباحث درسی خود را فرابگیرد.

پرش، آموزشی کامل برای هر معلم و دانش­آموز

همانطور که بسته­های معلم خصوصی پرش برای آموزش دانش ­آموزها مفید هستند، می­ توانند برای کامل­تر کردن اطلاعات معلم­ها نیز مفید باشند.

البته هر معلم با در نظر گرفتن اخلاق و انصاف لازم است تنها در منزل خود از این ویدیوها استفاده کند. پخش کردن ویدیوهای آموزشی پرش در محیط مدرسه یک کار کاملا غیر اخلاقی است و از نظر شرعی حرام است.

هرچند دیده شده که برخی معلم­ها در کلاس درس، با پخش ویدیوهای آموزشی پرش برای دانش آموزها، اقدام به انتقال آموزش از روشی کاملا غیر اخلاقی کرده­اند.

هر معلم باید به این نکته توجه داشته باشد که الگویی برای رفتار دانش­ آموزانش است، پخش کردن این ویدیوها در کلاس درس علی­رغم رضایت تیم پرش، روشی از رفتار بی انصافانه را به شاگردها آموزش می دهد.

یک­بار آموزش معلم خصوصی، هزاران بار آموزش پرش

هر معلم خصوصی که جهت تدریس خصوصی به فرزند شما حاضر می ­شود تنها یک مرتبه مباحث درسی را برای او آموزش م ی­دهد. هنگامی که آموزش برای دانش آموز تنها در یک مرحله انجام می ­شود:

ممکن است آموزش بطور کامل منتقل نشود. احتمال عدم تمرکز برای دانش آموز وجود دارد و در اینصورت تمام هزینه معلم خصوصی بی نتیجه می­ ماند. اضطراب دانش آموز بابت عدم یادگیری تشدید می ­شود. دانش­ آموز بابت آموزشی نصف و نیمه دچار ضعف یادگیری و در ادامه عدم اعتماد بنفس خواهد شد.

اما هنگامی که فرزند شما از طریق بسته­ های معلم خصوصی پرش آموزش می ­بیند می­ تواند به دفعات آموزش را تکرار کند و یادداشت برداری انجام دهد . به این ترتیب:

آموزش هر مبحث بطور کامل منتقل می­ شود. مهارت داشن آموز در حل تست­ها و تمرین ­های آموزشی بالا می ­رود. امکان پیشخوانی هر درس پیش از حضور در کلاس فراهم می­ شود. بابت تکمیل آموزش و مهارت حل تمرین­ های متعدد اعتماد بنفس فرزند شما بالا می ­رود.

توصیه پرش برای خانواده ­ها

خانواده های محترم توجه داشته باشید که فرزند شما از نظر اخلاقی و درسی تحت آموزش­ های معلم خود خواهد بود. آنچه امروز معلم فرزند شما انجام می ­دهد دقیقا طریقتی است که در آینده فرزند شما آن را ادامه می ­دهد.

معلم شریف باشد، فرزند شما نیز باشرافت رفتار خواهد کرد؛ اما اگر معلم اهل بی توجهی به قوانین و عرف­ها باشد، فرزند شما نیز چنین خواهد بود.

در نتیجه فرزند خود را تحت آموزش معلم­هایی که اقدام به دور زدن قوانین دارند، قرار ندهید. اگر مشاهده کردید که معلم فرزند شما بوسیله پخش ویدیوهای آموزشی پرش در کلاس درس به دانش آموزها درس می ­دهد فورا او را از این رفتار منع کنید.

تلاش تیم پرش صرفا در جهت ارتقا سطح آموزش فرزند شما است و تخفیف­های مکرر این مجموعه در راستای آسایش شما جهت تهیه بسته­های معلم خصوصی است. به این ترتیب همکاری شما عزیزان با ما تداعی کننده احساس قدردانی و موثر بودن تلاش­ های بی وقفه تیم پرش، برای ما خواهد بود.

روش قانونی تهیه بسته معلم خصوصی پرش

هر بسته آموزشی پرش تنها برای یک دانش آموز است.

برای تهیه این بسته­های آموزشی می­ توانید وارد سایت Paresh.ir شده و با بررسی بسته ­های آموزشی و تماشای ویدیوهای نمونه تدریس، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.

این سفارش از طریق ثبت تلفنی و یا اینترنتی قابل پیگیری خواهد بود.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها