پرویز فتاح برنامه‌ای برای ۱۴۰۰ ندارد؟

سید پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی است و پیش از این در دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر نیروی دولت محمود احمدی‌نژاد بود.

پرویز فتاح برنامه‌ای برای ۱۴۰۰ ندارد؟

یکی از نزدیکان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره‌‌ی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰ به انصاف نیوز گفت: ایشان هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد مستضعفان فکر می‌کند و به آن کار مشغول خواهد بود.

سید پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی است و پیش از این در دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر نیروی دولت محمود احمدی‌نژاد بود بعد از آن به مدت ۶ سال از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ به‌عنوان مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه مشغول به فعالیت بود.

او تا پیش از مصاحبه‌ی جنجالی با تلویزیون و نام بردن از تعدادی از اشخاص و نهادهایی که زمین‌های بنیاد مستضعفان در اختیار آنها قرار داده شده است، یکی از گزینه‌های بخش‌های زیادی از اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ بود اما پس از آن و عذرخواهی به دلیل طرح آن ادعاها، مواضعی علیه او از سوی بخش‌های زیادی از اصولگرایان مطرح شد.

منبع: انصاف نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابراهیم حامدی
    0

    نسنجیده زیاد حرف میزنه .فردا دوباره میاد عذر خواهی میکنه .اول فکر کن بعدا حرف بزن.

  • عباس
    0

    آقای فتاح عدالت درکمیته امداد نیست طرف خلافکار هست پنج زن گرفته تن تن تریاک در زاهدان میبره از سروکله شان طلا میباره ایا کمیته امداد اینها را بر رسی کرده یا هر که اومده فرم پرکرد به ریش شما میخنده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها