کی‌روش: آرزو دارم به زندگی عادی برگردیم

سرمربی تیم ملی کلمبیا مدعی شد رقبای این تیم شرایط را برای کلمبیا دشوار خواهند ساخت.

کی‌روش: آرزو دارم به زندگی عادی برگردیم

بعد از نزدیک به یک سال دوباره اردوی تیم ملی کلمبیا زیر نظر کارلوس کی روش تشکیل می شود و این تیم در ماه اکتبر دو مسابقه برابر ونزوئلا و شیلی خواهد داشت. کارلوس کی روش در مصاحبه ای نسبت به بازگشت خامی رودریگز و رادامل فالکائو به میادین ابراز خوشحالی کرده و هدف اول تیمش را صعود به جام جهانی قطر توصیف کرد.

کارلوس کی روش گفت: "خبر خوب برای ما بازگشت خامس به جایگاه خود در فوتبال، قرار گرفتن در ترکیب رقابت منظم و همچنین بازگشت کاپیتان ما رادامل فالکائو به زمین خواهد بود.

بازگشت به عرصه ملی پس از تقریبا یک سال؟ این روند خیلی طولانی شد، اما این تصمیمی بود که همه انتظارش را داشتیم و با رضایت از آن استقبال کردیم. ما بر این باوریم که این یک تصمیم درست در رابطه با مبارزه با تمام عوامل خطرناک بود و همه متخصصان با هماهنگی با مقامات ورزشی و بهداشتی آن را عملی کردند. بیایید با صراحت صحبت کنیم، مطلقا هیچ چیز نمی تواند جای تمرین، آماده سازی و رقابت را بگیرد و تمرینات و مسابقات است که سرنوشت را رقم می زند. تیمهایی که از سرمایه و تجربه برخوردار هستند مزیت بیشتری دارند.

ما متمرکزیم و روی چهار سطح کار می کنیم. اول به دنبال حفظ و حصول اطمینان از وجود یک رابطه سیستماتیک بین همه بازیکنان و مربیان هستیم. دوم همیشه به صورت مجازی با همه بازیکنان در ارتباط هستیم. ثالثا بیشتر توجه و تلاش خود را بر روی نوسازی و تجدید افکار تیمی متمرکز می کنیم. در ادامه نیز باید بگویم بخش فنی تیم ملی کلمبیا در جستجوی پیشرفته ترین راه حل های فنی و بهداشتی برای آماده کردن تیم ملی است.

دعوت از بازیکنان جدید در این دوره بسیار غیرمعمول خواهد بود. من همیشه چهار معیار را در نظر می گیرم؛ کیفیت و استعداد بازیکن، تجربه و سابقه فرد در تیم ملی، شخصیت و فرم فعلی بازیکنان. متاسفانه معیار چهارم برای دعوت از بازیکنان برای بازی های اکتبر معنایی ندارد. ما باید تصمیمات خود را بر اساس اعتماد به بازیکنان بگیریم. من فکر می کنم همه درک خواهند کرد که پس از یک وقفه طولانی و با وجود تمام سناریوهای جدید، ما مجبور به استفاده از معیارهای تصمیم گیری ویژه هستیم.

بدون شک آخرین عملکرد ما چه در مسابقات تدارکاتی و چه در کوپا آمریکا به ما تضمین می دهد که در سطح خوبی هستیم و در مسیر مناسبی قرار داریم. می دانیم در حال و آینده می توانیم روی بازیکنان جوان حساب کنیم.

بزرگترین رقبای ما یعنی برزیل و آرژانتین همچنان به پیشرفت و تکامل ادامه می دهند. رقبای ما در مقدماتی شامل شیلی، اروگوئه، اکوادور، پرو، ونزوئلا، پاراگوئه و بولیوی اجازه نمی دهند ما یک ثانیه استراحت کنیم. برای پیروز شدن چه باید بکنیم؟ ما نمی توانیم با تکیه بر آنچه که در گذشته انجام داده ایم آرام بگیریم و این کافی نیست.

می خواهم برای همه آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم که خیلی زود بتوانیم زندگی عادی خود را از سر بگیریم. در آخر از همه هواداران تیم ملی کلمبیا که متاسفانه نمی توانند در ورزشگاه بارانکیلا کنار ما باشند تشکر کنم. با اتحاد و با قدرت پیراهن شماره 12 هواداران کلمبیایی، به اولین هدف خود که صعود به قطر است خواهیم رسید."

منبع: ورزش سه

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها