احتمال توقف تولید پژو در ایران‌خودرو

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اگر مشتری خاصی برای برند پژو داشته باشیم، آن را هم درکنار برندهای خودمان تولید خواهیم کرد، اما در نهایت محوریت با برندهای خودمان است.

احتمال توقف تولید پژو در ایران‌خودرو

میرجواد سلیمانی از طراحی دو پلت فرم ملی خبر داد و اظهار کرد: هیات مدیره ایران خودرو طراحی و تولید دو پلت فرم را مصوب کرده که یکی در کلاس A و دیگری در کلاس C با برند داخلی خوهد بود.
وی درباره زمان تولید این دو محصول گفت: زمان بندی این کار در حال تهیه است که به زودی اعلام می شود. این دو پلت فرم مانند سمند برند ملی ما بوده و مالکیت معنوی کامل آن نیز با ایران خودروست.
او در پاسخ به این که آیا با تولید این دو برند، بقیه برندهای فعلی در حال تولید در ایران خودرو از چرخه تولید خارج خواهند شد؟ خاطرنشان کرد: متناسب با وضعیت بازار، محصولات جدید جایگزین محصولات فعلی خواهند شد.
سلیمانی همچنین در خصوص این که آیا در آن زمان برندهای خارجی همچون پژو نیز از چرخه تولید خارج خواهد شد؟ تصریح کرد: این موضوع به وضعیت بازار بستگی دارد. اگر مشتری خاصی برای برند پژو باشد، آن را هم درکنار برندهای خودمان تولید خواهیم کرد، اما در نهایت محوریت با برندهای خودمان است.
پیش از این نیز جواد نجم الدین - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو - در مراسم افتتاح خط تولید سمند سریر گفته بود: طراحی پلت فرم های جدید در ایران خودرو آغاز شده و تا سه سال آینده تمام خودروهای ما دارای طراحی های جدید و برند ملی بوده و بقیه خودروها را از رده خارج می کنیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا محمدی
    0

    سلام.واقعا مونتاژ و تولید محصولات پژو در ایران کاملا اشتباه خواهد بود.چرا که ما درخصوص طراحی ایمنی در این محصولات واقعا ضعف داریم.ازجمله سیستم ABS و ایر بگ که این ضعف هم در کلیه محصولات پژو۲۰۶ و ۲۰۷ به وضوح مشخص ومشهور می باشد.عملا مرگ درکمین شماست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها