رئیس مجلس شورای اسلامی:

در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم، شرمنده مردم شده‌ایم

رئیس مجلس گفت: امروز اگر در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کارنامه قابل قبولی نداریم و شرمنده مردم شده‌ایم، برای دوری از دو باور بزرگِ مردم باوری و خدا باوری است.

در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم، شرمنده مردم شده‌ایم

محمدباقر قالیباف امروز (چهارشنبه، ۲ مهرماه) در آیین افتتاحیه ۸ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد: سنت الهی است که تا صف مومنین را از مشرکان جدا نکند از پیروزی خبری نیست.

وی تصریح کرد: ما که مجلسی هستیم قانونی را منسوخ می‌کنیم، اما در دستگاه خدا چنین چیزی وجود ندارد. در دستگاه خدا سنت‌های الهی تحویل نمی‌شوند و به قول ما مجلسی‌ها تبصره به آن نمی‌زنند. خدا می‌گوید من متعهدم که حق کسانی که متعهد به سنت الهی هستند پیروزی را به آنها می‌دهم.

قالیباف بیان کرد: در این موزه‌ها صرفا نمی‌خواهیم خاطره بگوییم، اگر چه خود خاطرات موضوعیت دارند و نماد شکوه این ملت است، اما این موزه‌ها محل نمایش و تحقق سنت‌های الهی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این موزه‌ها به ما نشان می‌دهد که جنگ تمام شده است، اما جهاد همچنان ادامه دارد. سنت الهی فقط در حوزه نظامی و دفاعی و امنیتی نیست، بلکه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی و محیط زیست هم هست.

وی تأکید کرد: شهدا همگی از ابتدا عضو سپاه نبودند و از همین مردم به عضویت سپاه و ارتش درآمدند و افتخار‌ها را شکل دادند. این موزه‌ها نمادی از دفاع مقدس است که مبتنی بر خدا باوری و مردان باوری است.

قالیباف گفت: امروز اگر در عرصه‌هایی مخصوصاً در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی ناموفق هستیم و کارنامه قابل قبولی نداریم و شرمنده مردم شده‌ایم، برای دوری از دو باور بزرگ مردم باوری و خدا باوری است.

وی افزود: وقتی دست نیاز به دشمن دراز می‌کنیم و مردم را از اثرگذاری و ایفای نقش و تصمیم‌گیری دور می‌کنیم این سرنوشت و وضعیت ما طبیعی است.

رئیس مجلس تأکید کرد: مردم باوری و خداباوری برای ما خلاقیت، انسجام، عظمت و شکوه می‌آورد که در این راه باید گام برداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    مردم بدبخت شدن با این گرانی به داد مردم برسید این شرمندگی سودی برای ملت نداره از خدا بترسید ازقیامت بترسید وبه فکرمردم باشید هر روز این کرسی مجلس نیست همین که بلد بودم نوشتم تصمیم باخودتونه

  • کاربر ناشناس
    0

    مجلسی که نمایندش توباشی بهترازاین نمیشه...دزدخدانشناس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها