نگهدارنده مشروبات الکلی به پاکسازی جاده خمین - اراک محکوم شد

سرپرست گروه پاکسازی جاده‌های استان مرکزی از پسماند گفت: یک فرد نگهدارنده مشروبات الکلی در این استان به پاکسازی پسماندهای پراکنده از حریم جاده خمین به اراک محکوم شده و این مجازات لازم‌الاجرا است.

نگهدارنده مشروبات الکلی به پاکسازی جاده خمین - اراک محکوم شد

«علی‌اکبر بصیری» افزود: شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک برای این مجرم مجازات ۶ ماه حبس، جزای نقدی و ضربه شلاق راتعیین کرده بود که این حکم به پاکسازی حریم جاده‌ اراک به خمین تغییر کرده است.

وی اظهار داشت: محتوای حکم مجازات این محکوم جمع‌آوری روزانه ۲۰ کیسه پسماند پراکنده حریم جاده برای ۲۰ روز متوالی تعیین شده و باید موارد مواد زاید جمع‌آوری شده در پایان هر روز تحویل شود.

سرپرست گروه پاکسازی جاده‌های استان مرکزی از پسماند گفت: در حکم جدید این محکوم قید شده که هر روز باید مستندات و تصاویر فعالیت وی در جمع‌آوری پسماندهای پراکنده حریم جاده تهیه و به سرپرست تیم پاکسازی تحویل شود.

بصیری افزود: طرح پویش مردم کنار مردم از جمله طرح‌هایی است که در کشور برای نخستین‌بار در استان مرکزی اجرا شده و می‌تواند به نام این استان به ثبت ملی برسد.

سرپرست گروه پاکساز جاده های استان مرکزی گفت: حمایت از کارگران فصلی آسیب‌دیده از کرونا و نهادینه‌کردن فرهنگ مدیریت پسماند و حراست از محیط زیست از اهداف اجرای این پویش است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر در ۱۲ شهرستان استان مرکزی ساکن هستند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها