پایان تلخ مزاحمت برای زن شوهردار

مرد جوان وقتی فهمید مدیر داخلی رستوران مزاحم همسرش شده در قراری مرگبار او را به قتل رساند و خودش را تسلیم پلیس کرد.

پایان تلخ مزاحمت برای زن شوهردار

ساعت‌۲۳ شامگاه شنبه ۲۹‌شهریور امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید دو مرد حوالی میدان نوبنیاد درگیری خونینی را رقم زده‌اند. بعد از آن بود که مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند و دریافتند در جریان حادثه مرد ۲۴‌ساله‌ای زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

بررسی‌ها نشان داد مرد زخمی در درگیری با مرد ۳۰‌ساله‌ای که همراه همسرش هنوز درمحل حادثه حاضر بود درگیر شده و با اصابت چاقوی او زخمی و راهی بیمارستان شده است. بدین ترتیب مأموران پلیس همزمان با ادامه تحقیقات از شاهدان عینی ضارب را دستگیر کردند.

یکی از شاهدان گفت: ساعت حدوداً ۲۳ بود که صدای فریاد‌های درگیری دو مرد را شنیدم که یکی از آن‌ها به دیگری داد می‌زد و می‌گفت چرا او مزاحم همسرش می‌شود. دراین میان زن جوانی هم بود که سعی داشت آن‌ها را آرام کند، اما موفق نبود که درگیری آن‌ها بالا گرفت و یکی از آن‌ها با چاقو به دیگری ضربه‌ای زد و فرار کرد.

در حالی که به کمک مرد زخمی شتافته بودیم، فریاد‌های کمک خواهی زن جوان به آسمان بلند شد و ما هم موضوع را به اداره پلیس خبر دادیم که در کمال ناباوری مشاهده کردیم، مرد ضارب به محل حادثه بازگشت که به مأموران پلیس معرفی‌اش کردیم و مأموران هم او را دستگیر کردند.

مزاحم همسرم بود او را کشتم

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت عصر روز یک‌شنبه سی‌ام شهریور کارکنان بیمارستان شهدای تجریش به مأموران پلیس خبر دادند مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ رفته است.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند. صبح دیروز قاتل برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها مدعی شد که پسر جوان را به خاطر اینکه مزاحم همسرش می‌شده به قتل رسانده است.

وی گفت: من در رستورانی در شمال تهران کار می‌کنم تا اینکه مدتی قبل با همسرم آشنا شدم که البته او هم در رستوران دیگری کار می‌کرد. ما به هم علاقه پیدا کردیم و من از او خواستگاری کردم و سه‌ماه قبل هم با هم ازدواج کردیم.

ما زندگی خوبی داشتیم و هر کدام از ما هم در رستورانی مشغول به کار بودیم تا اینکه متوجه شدم همسرم از موضوعی ناراحت است. وقتی علت ناراحتی‌اش را پرسیدم به من گفت مدتی است مدیر داخلی رستوران محل کارش مزاحم او می‌شود.

همسرم گفت به مدیر گفته‌ام که من شوهر دارم، اما او هنوز در تلگرام و واتساپ مزاحم من می‌شود و گاهی هم به صورت تماس تلفنی برای من مزاحمت ایجاد می‌کند.

وقتی تلگرام و واتساپ او را بررسی کردم متوجه شدم همسرم راست می‌گوید به همین خاطر به رستوران محل کارش رفتم و با شروین صحبت کردم و از او خواستم دست از مزاحمت هایش بردارد.

قرار خونین

پس از این فکر کردم او دیگر مزاحم همسرم نشود، اما اشتباه فکر می‌کردم، چون همسرم به من گفت که مدیر داخلی رستوران هنوز هم مزاحم او است. به همین دلیل خیلی عصبانی شدم به طوریکه تصمیم گرفتم از او انتقام سختی بگیرم.

آن شب با او در میدان نوبنیاد قرار گذاشتم و همراه همسرم به محل قرار رفتم که دیدم شروین هم در آنجا حاضر است. وقتی دیدمش آنقدر عصبانی شدم که کنترل خودم را از دست دادم و همان ابتدا با او درگیر شدم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.

وقتی خونین روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم که دقایقی بعد متوجه شدم همسرم در محل حادثه مانده است. به سرعت به محل حادثه برگشتم و در آنجا مأموران پلیس مرا بازداشت کردند. من فکر نمی‌کردم او با این ضربه فوت کند، اما الان فهمیدم فوت کرده است.

متهم پس از اعتراف به قتل به دستور قاضی دشتبان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • گازهای گلخانه ای
    0

    بحمالله یک مولد CO2کم شد ، امیدواریم این یارو هم کم بشه.

  • محمدی
    0

    این آقا از ناموسش دربرابر متجاوز پررو دفاع کرده البته قانونی عمل می کرد خیلی بهتر بود شاید امیدی به اجرای قانون نداشته چون ماست مالی قانونی رو بسیاردیده ایم

  • حاج کاطم
    0

    خدا کنه آزاد شه ،هر کی مزاحم ناموس مردم میشه سزاش مرگه ،درود بر مرد باغیرت

    نظرات شما -
    • ب
      1

      مگه جنگله ؟؟!! از کجا معلوم که راست میگه... کاملا مشخصه که داستان بافی می کنه... آدمکشی غیرته ؟؟

  • محمد
    0

    هر که مزاحم ناموس مردم بشه. سزاش همینه. مرد با غیرت همینه. آفرین

  • محمد
    0

    آقا کارش درست بوده وقتی بهش تذکر هم داده باز اون طرف کوتاه نیامده حقش بوده مرگ

  • کاربر ناشناس
    0

    حقش بود بره زیر زمین،اقادخیلی صبر کرده اول تذکر داده،ناموس شوخی بردار نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها