عضو کمیسیون جهش تولید مجلس خبر داد:

بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اقتصادی کرونا در مجلس

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: این کمیسیون به دنبال بررسی راهکارهایی برای کاهش پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا است.

بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اقتصادی کرونا در مجلس

جعفر قادری با اشاره به اینکه کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در حال بررسی طرح‌هایی در زمینه حمایت از تولید است، گفت: همچنین طرح‌هایی برای اصلاح اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار این کمیسیون است.

وی بیان کرد: طرح‌هایی برای رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار نیز تهیه شده و کمیسیون ویژه جهش تولید در حال بررسی دقیق این طرح‌ها است.

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، این کمیسیون به دنبال آن است که منابع بودجه‌ای کشور به خوبی تخصیص داده شود و در حال بررسی راهکارهایی در این زمینه هستیم.

قادری بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد، توجه به اقتصاد دانش بنیان، بهبود فضای کسب و کار و هدایت پروژه‌های عمرانی به بخش‌های غیردولتی و افزایش تجارت با کشورهای منطقه از جمله دیگر برنامه‌های کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس است و طرح‌هایی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شیوع بیماری باعث مشکلات جدی اقتصادی برای کشورمان شده و البته این مسئله فقط مربوط به کشور ما نیست و حتی کشورهای اروپایی و آمریکا هم معضلات زیادی به دلیل در زمینه اقتصادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی به دنبال بررسی راهکارهایی برای کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشورمان نسبت به است و نتیجه بررسی‌های خود را ارائه می‌کنیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها