توافق اتلتیکومادرید با بارسلونا برای جذب سوارس

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا در مسیر پیوستن به اتلتیکومادرید قرار دارد.

توافق اتلتیکومادرید با بارسلونا برای جذب سوارس

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید برای عقد قرارداد با لوئیس سوارس با بارسلونا به توافق رسیده است. اتلتیکومادرید پیش از نهایی کردن فرایند پیوستن مهاجم اروگوئه‌ای بارسا به جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه باید ابتدا بودجه لازم برای این کار را با فروش دیه‌گو کاستا فراهم کند.

این انتقال اما ممکن است به بن‌بست بخورد چرا که سوارس 33 ساله به باشگاه بارسلونا گفته باید حقوق سال پایانی قراردادش را به طور کامل بپردازند. شایعه پیوستن این مهاجم اروگوئه‌ای به یوونتوس که چند روز پیش به ایتالیا سفر کرد تا در آزمون زبان ایتالیایی که لازمه کسب گذرنامه ایتالیایی است، شرکت کند نیز مطرح است.

سوارس 33 ساله که در فصل اخیر در 36 بازی 21 گل برای بارسا به ثمر رساند، گفته می‌شود جزو بازیکنانی است که رونالد کومان، سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها برای فصل 21-2020 روی آنها حساب نکرده است.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده ، مورد توجه باشگاه اینتر میامی آمریکا هم قرار دارد، اما اولویت او بازی در اروپاست.

سوارس که در سال 2014 در انتقالی 82 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، تاکنون در 283 بازی برای این تیم به میدان رفته و 198 گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها