۵ هزار دستگاه تاکسی در شیراز به نوسازی نیاز دارد

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار تاکسی در کلانشهر شیراز گفت: تعداد ۵ هزار دستگاه تاکسی از رده خارج و نیازمند نوسازی است.

۵ هزار دستگاه تاکسی در شیراز به نوسازی نیاز دارد

مسعود حسن شاهی اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار تاکسی شامل تاکسی‌های مسیری، گردشی، فرودگاه و راه آهن در سطح شهر فعال و کار جابه‌جایی مردم را انجام می‌دهند که از این تعداد 5 هزار دستگاه تاکسی از رده خارج و به نوسازی نیاز دارند.

وی با اشاره به طرح نوسازی تاکسی‌های درون شهری افزود: در حال حاضر سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز این آمادگی را دارد تا نوسازی 1000 دستگاه خوردو‌های فرسوده را انجام دهد اما متاسفانه به دلیل نبود تسهیلات، شرایط کنونی و عدم تمکن مالی هیچ راننده‌ای استقبال نکرده است.

حسن شاهی با اشاره به اینکه پرداخت در این طرح به صورت نقدی و برای دو نوع ماشین سمند و پژو 405 است، ادامه داد: رانندگان می‌توانند با مبلغ حدود 90 میلیون تومان خودروی خود را نوسازی کرده و تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل درصدد تسهیلات وام قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیون تومان برای رانندگان است، یادآورشد: در این راستا، هماهنگی‌های لازم با مسئولان و بانک‌های عاملی که توانایی ارائه تسهیلات به رانندگان را دارند، انجام شده که در صورت تحقق به آن دسته از رانندگان تاکسی که قدرت خرید کمی دارند، تسهیلات کم بهره اعطا خواهد شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها