اردبیل در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است

چهار شهرستان خلخال، اردبیل، مشگین‌شهر و گرمی در در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

اردبیل در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است

شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل 31 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته تعداد ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده است، افزود: از این تعداد ۲۳ نفر در اردبیل، ۲ نفر در پارس‌آباد، ۱۱ نفر در مشکین‌شهر، سه نفر در گرمی و ۲ نفر در بیله سوار در حال سپری کردن مراحل درمانی خود هستند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در 24ساعت گذشته چهار نفر از مبتلایان بستری شده به کرونا جان خود را ازدست داده و روند بستری بیماران کرونا در استان روند صعودی دارد.

وی اضافه کرد: استان اردبیل با میانگین ابتلای ۴۰ تا ۵۰ نفر روزانه، در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد و انتظار داریم که با رعایت بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص در مدارس، این وضعیت در استان بهبود یابد.

استان اردبیل از روز گذشته در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته و علاوه بر چهار شهرستان پرجمعیت خلخال، اردبیل، مشگین‌شهر و گرمی در وضعیت قرمز قرار دارند، شهرستان‎های بیله‌سوار، پارس‌آباد، نمین، نیر و سرعین نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها