معاون عمرانی فرماندار تالش:

جان باختن ۲ تالشی بر اثر سیل

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تالش گفت : بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد ۷۵ ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان ۱۳ ساله در بخش حویق جان باختند.

جان باختن ۲ تالشی بر اثر سیل

ایرج شاهی در جلسه مدیریت بحران تالش این شهرستان، اظهار کرد: بر اثر سیل امروز تالش برخی از جاده های روستایی این شهرستان مسدود شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش با بیان اینکه بر اثر سیل برق، آب و گاز برخی از منازل در این شهرستان قطع شده است، افزود: در حال حاضر ۲ هزار خانوار در تالش فاقد برق هستند.

وی با اشاره به اینکه همچنین بر اثر سیل به باغ های کیوی، شالیزارها، استخرهای ماهی و کندوهای زنبور عسل در مناطق مختلف تالش آسیب وارد شد، تصریح کرد: تخریب پل عابر پیاده شهر تالش از دیگر خسارت هایی است که سیل در این شهرستان به جای گذاشته است.

شاهی گفت: متاسفانه بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد ۷۵ ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان ۱۳ ساله در بخش حویق جان باختند.

این مقام مسئول از تخریب ۲ واحد مسکونی در تالش خبر داد و افزود: بر اثر سیل ریزش و رانش مسیرهای مواصلاتی روستایی نیز داشته ایم.

وی از مسئولان زیرمجموعه مدیریت بحران استان گیلان خواست از لحاظ ادوات و ماشین آلات برای مدیریت سیل تالش، یاری گر دستگاه های زیرمجموعه مدیریت بحران شهرستان باشند.

شاهی گفت: انتظار از دستگاه هایی که به زیرساخت های مجموعه آنان در شهرستان تالش خسارت وارد شده به منظور ترمیم پروژه های آسیب دیده، تامین اعتبار لازم را انجام دهند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها