خشم خواننده زن از خیانت‌های ممتد همسرش

رپر آمریکایی به دلیل خیانت ممتد همسرش درخواست طلاق خود را به دادگاه آمریکا ارائه کرده است.

خشم خواننده زن از خیانت‌های ممتد همسرش

سه روز پیش اعلام شد، کاردی بی به دلیل خیانت ممتد همسرش، آفست درخواست طلاق خود را به دادگاه آمریکا ارائه کرده است حال جزئیات جدید و بیشتری درباره این رابطه منتشر شده است.

گفتنی است، آفست در سال ۲۰۱۷ میلادی به کاردی بی خیانت کرده بود، اما کاردی بی که دوست داشت دخترش کالچر در کنار پدر و مادرش بزرگ شود؛ او را بخشیده بود. همچنین، آفست هم در یکی از کنسرت‌های کاردی بی به صورت سوپرایزی حضور پیدا کرده بود و با یک دسته گل بزرگ و مقابل تمام تماشاچیان از کاردی بی عذرخواهی انجام داده بود.

با این حال، باز هم اعلام شده است آفست برای بار دیگر به کاری بی خیانت کرده است؛ اما آفست منکر این خبر شده است. گفته شده، تعداد بسیاری از خانم‌ها به کاردی بی اطلاع داده‌اند آفست با آن‌ها رابطه جنسی داشته و یا پیشنهاد رابطه به آن‌ها داده است!

وکیل کاردی بی اعلام کرده است، با این که کاردی بی اصلا دوست نداشت چنین مشکلی به وجود بیاید و تاکنون برای جلوگیری از هرگونه آبروریزی و سر‌افکندگی حرفی نمی‌زد؛ اما دیگر خسته شده و فکر می‌کند اگر به این رفتارش ادامه دهد الگوی خوبی برای دخترش نمی‌شود و باعث می‌شود او هم در آینده در مقابل مشکلات و خیانت‌ها سکوت کند!

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داروغه
    0

    بدترکیب

  • ناشناس
    0

    ارزش خبری ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها