جبهه پایداری فاز انتخاباتی گرفت

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: جبهه پایداری در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داد.

جبهه پایداری فاز انتخاباتی گرفت

انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نزدیک است و فضای سیاست رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است. انتخاباتی که سرنوشت ۴ سال بعدی کشور را مشخص می کند. در این میان نیز جناح های سیاسی هم خودشان را برای مهم ترین ماراتن ۱۴۰۰ آماده می کنند.

در همین راستا، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: کم‌تر از یک سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده مانده است و جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داد.

جبهه پایداری فاز انتخاباتی گرفت

او افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و شعب استانی در حال گزینش و انتخاب نفرات خود برای حضور در انتخابات شورای شهر هستند.

سخنگوی جبهه پایداری درخصوص جلسات این جبهه با برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار نکرده و صحبت‌های مطرح شده درخصوص نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری صرفا گمانه‌زنی بوده و هیچ مرجعیتی ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    الهی سه فاز بگیره شما ها رو وقت انتخابات که میشه همه یکهویی سر بلند می کنید

  • ناشناس
    0

    لعنت بر شما وانتخاباتتان خدا نیامرزد سما را

  • خودم
    0

    خدایی تو این موقعیت ناپایدارفاز انتخاباتی چیه جبهه پایداری پایدار دونمون پاره شداز بیکاری وگرونی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها