نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد:

روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان به‌صورت ویدئوکنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی خواهند پرداخت.

روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد

مجید تخت‌روانچی با اشاره به آغاز مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: مجمع عمومی امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که در آمریکا به دلیل ویروس کرونا وجود دارد که البته تمامی جهان با این پدیده روبرو هستند، به مانند هر سال برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: هر ساله هیئت‌های مختلفی از رؤسای جمهور، نخست وزیران و وزرای خارجه کشورهای مختلف به نیویورک آمده و در اجلاس شرکت داشتند و ملاقات‌هایی را نیز در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع عمومی با هم داشتند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: امسال به دلیل شرایط ویژه، اجلاس از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تخت‌روانچی با اشاره به اینکه امسال هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان ملل متحد است، افزود: امسال یک جلسه خاص به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان ملل روز دوشنبه برگزار خواهد شد که در آن جلسه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از طریق ویدئو کنفرانس به نمایندگی از ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

او بیان کرد: روز سه‌شنبه حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان سخنرانی اصلی ما در مجمع عمومی را انجام خواهند داد. ما در این سخنرانی‌ها طبیعتاً مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوعات مختلف بین‌المللی، به‌ویژه در حوزه یکجانبه‌گرایی و ظلم و ستمی که دولت آمریکا در طول سال‌ها علیه ملت ایران با اعمال تحریم‌های ظالمانه داشته است، تبیین می‌کنیم.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در خاتمه خاطرنشان کرد: موقعیت خوبی است که در اجلاس امسال در مورد این موضوعات صحبت و این مسائل برای جامعه جهانی تشریح شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    این بهش نمیگن سخنرانی بهش میگن چرت پرت

  • ذوالقدر
    0

    پس آمادگی برای تحریمهای جدید و تورم بیشتر باشیم . این مردک و امثال اینکه ککشونم نمیگزه ما ملت بدبختیم که باید جگرمون در بیاد تا بتونیم زندگانیی که بیشتر شبیه به زنده مانیه را بچرخونیم

  • صابر
    0

    بهش بگویید انگلیسی صحبت بکنه. زشته ناسلامتی تحصیل کرده اسکاتلند است. من 8ماه برای آموزش چین بودم کمی چینی می تونم حرف بزنم.چرا این آقا که چند سال اونجا بوده انگلیسی بلد نیست.

    نظرات شما -
    • Gh
      0

      برو شکر کن انگلیسی حرف نمیزنه اگه انگلیسی حرف میزد از این بیچاره تر شده بودیم و گشایش ها از این بزرگتر بود.

  • راوی
    0

    خوبیش در اینه که اونا دیرتر متوجه درغپردازی و دری وری گفتن ایشون میشن.و مثل ما که از شنیدن دروغ و حرفهای تکراری ایشون کهیر میزنیم فقط وقتشون تلف میشه.....

  • هرمز
    0

    بود ونبود،،،،،،دکتر روحانی فرقی ندارد

  • ناشناس
    0

    چرا کسی جلوی این آقا رو نمی گیره ..حتمأ می گه این ملت قهرمان تمام تحریم هارو پشت سر گذاشته باشنبه یکشنبه هایی که من به راه انداختم شاد شاد شاد هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا به ما رحم کنه خیر ش که به ما نرسید

  • علیرضا
    0

    فریدون مردمیدون. بازمیره میگه ؟ من گفتم ،انهاگفتن ،شما گفتین....... برجام .......برجام

  • حقوقدان
    0

    روحانی یه شب من و تو رو تنها بذارن! اوووف.

  • کیامرز
    0

    درود بر دکتر روحانی ،،،،،که تخت ‌ریاست خودش را به ،مصالح کشور ترجیح می‌دهد

  • فرهاد
    0

    انشاالله که جنازه ش،برگرده بحق ابلفضل ع وافرین به شورای نگهبان خواب‌آلو که چنین شیخی رابه ملت معرفی کرد اگر خواب الو نبود همون دوره دوم مهر غارتگری بیت المال فساد اختلاس رانتخواری رابهشان نمیداد دوستان حالا شماها نطر بدین

  • حسن
    0

    ایران یک نفسی میکشه

  • پارسی
    0

    بعضیها کی می خواهند بفهمند که گاهی حرف نزدن خیلی بیشتر از حرف زدن موثر تر است و ارزش بیشتری دارد و در حقیقت کسی هم اعتراض نمی کند که چرا حرف نزدی مگر زبان نداشتی !!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها