وزیر بهداشت امارات اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد

خبرگزاری رسمی امارات از دریافت اولین دوز واکسن کرونا در این کشور توسط «عبدالرحمن العویس» وزیر بهداشت این کشور خبر داد.

وزیر بهداشت امارات اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد

وزیر بهداشت امارات پس از دریافت واکسن کرونا گفت: از طریق ارائه این واکسن برای فراهم کردن کلیه تجهیزات ایمنی برای قهرمانان خط اول دفاع از هر خطری که ممکن است به دلیل ماهیت ماهیت شغل خود در معرض آن قرار گیرند، تلاش می کنیم.

العویس افزود: این واکسن به طور کامل با مقررات و قوانینی که اجازه بررسی سریعتر صدور مجوز آن پس از نتایج مثبت کارآزمایی بالینی را می دهد، مطابقت دارد.

این وزیر اماراتی گفت: این واکسن ایمن و فعال است و در کاهش تلفات ناشی از همه گیری کووید۱۹ و حفظ جان سهیم خواهد بود.

خبرگزاری رسمی امارات در این باره نوشت: واکسیناسیون وزیر بهداشت مطابق با طرح وزارت بهداشت و پیشگیری از جامعه است که هفته گذشته اعلام شد و حاوی تهیه واکسن کووید۱۹ برای گروههای مشخصی از خط دفاع اول است.

امارات متحده عربی مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید۱۹ را برای گروههایی که بیشتر با افراد مبتلا به ویروس کرونا در ارتباط هستند، صادر کرده و هدف از این اقدام تامین کلیه ابزارهای ایمنی و سلامت برای آنها و محافظت از آنها در برابر خطراتی است که به دلیل ماهیت شغلی با آن روبرو هستند.

گفتنی است«سینوفارم» شرکت داروسازی دولتی چین ۲۶ تیرماه اعلام کرد سومین و آخرین مرحله آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا خود را بر روی ۱۵ هزار داوطلب در امارات متحده عربی آغاز کرده است.

منبع: شفقنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تمشکال
    0

    تمام داروخانه های بندر عباس را گشته ام قرص ضد درد، گیر نمی آید....مسولان دارند چکار می کنند غذای سگ و گربه حسابی وارد می کنند ...بی تدبیری تا کی....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها