تعداد بازداشتی‌های پرونده شهرداری بوشهر به ۱۸نفر رسید

دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت ۱۸متهم در جریان پرونده مشکلات مالی شهرداری بوشهر گفت: در این راستا ۲ عضو دیگر شورای شهر و یک پیمانکار امروز برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره اطلاعات استان قرار گرفتند.

تعداد بازداشتی‌های پرونده شهرداری بوشهر به ۱۸نفر رسید

علی حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مالی در شهرداری بوشهر اظهار داشت: در این راستا تعدادی از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر بوشهر بازداشت شدند.

وی با اشاره به بازداشت 13 کارمند شهرداری و 2 عضو شورای شهر گفت: تاکنون 15 نفر در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شده است

وی از بازداشت 3 متهم دیگر پرونده مالی شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا 2 عضو دیگر شورای شهر و یک پیمانکار امروز بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.

دادستان بوشهر با بیان اینکه "3 نفر بازداشتی یاد شده سومین و چهارمین عضو شورای شهر بوشهر و یک نفر پیمانکار شهرداری هستند" افزود: این افراد امروز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و حسب دستور قضایی بازداشت شدند و در مجموع تاکنون 18 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند.

حسن‌پور با تاکید بر توجه اعضای شورای شهرها و روستاها به حفظ حقوق بیت‌المال و پرهیز از گونه اعمال غیرقانونی افزود: توصیه و تاکید دستگاه قضایی به اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان بوشهر دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدام غیرقانونی است.

وی برخورد با متخلفان را در اولویت دانست و تاکید کرد: فعالیت غیر قانونی سبب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود چون عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی در این‌باره جزم بوده و هیچ گونه مماشاتی با هیچ فرد و یا گروهی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    فعلاچندسالیست درهمجای استان فارس کل ادارهابخوربخوره کی به کیه وای ازدست موادفروشان قوقادرکوچهاوشهرهامیکنندوبامعتادان ناامنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها