سود کلان برای فروشندگان ماسک خارجی در خوزستان/ لزوم ورود مدیرکل بازرسی استانداری

مافیای فروش ماسک خارجی در استان باعث از میدان خارج کردن سرمایه گذاران داخلی و بیکار شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در این زمینه گشته است.

سود کلان برای فروشندگان ماسک خارجی در خوزستان/ لزوم ورود مدیرکل بازرسی استانداری

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، از داروخانه های سطح شهر اهواز و برخی شهرستان های استان خوزستان، فروش ماسک های خارجی جای فروش ماسک تولید داخل را گرفته تا برخی از این فروشندگان با اجبار و اعمال نفوذ، داروخانه ها را مجبور به خریداری این ماسک های خارجی و فروش آن با قیمت بالا به مردم کنند.

در این گزارش آمده: ماسک مصوب دولتی که از طرف تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا و مورد تایید وزارت صمت و غذا و دارو به قیمت ۱۳۰۰ تومان به داروخانه عرضه میشد تا طبق ابلاغیه مدیرکل بازرسی استانداری با قیمت ۱۵۰۰ تومان به دست مردم برسد، متاسفانه دیگر وجود ندارد و برخی شنیده ها از آن حکایت دارد که انجمن داروسازان با استفاده از برخی فشارها روزانه تعدادی قابل توجهی ماسک چینی با قیمت مصرف کننده ۱۸۰۰ تا۲۰۰۰و بعضا ۲۵۰۰ به داروخانه تحویل می دهند.

بنابر این گزارش مافیای فروش ماسک خارجی در استان باعث از میدان خارج کردن سرمایه گذاران داخلی و بیکار شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در این زمینه گشته است.

لذا به مسئولین ذیربط توصیه می شود با توجه شرایط قرمز استان کلیه داروخانه الزام به نصب بنر و پلاکارد جهت فروش ماسک مصوب دولتی شوند.

همچنین از مدیرکل بازرسی استانداری و مسئولین صمت استان خوزستان خواهانیم تا با ورود به این مهم مقصران اصلی عرضه نشدن ماسک دولتی را شناسایی و اعمال قانون نمایند.

منبع: خبر فوری

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها