جزئیاتی از طرح تشویق زاد و ولد

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیاتی از طرح تشویق زاد و ولد گفت که بر این اساس از زمان تولد فرزند سوم خانوارها یارانه‌ای به اندازه مبلغ یارانه خود دریافت می‌کنند.

جزئیاتی از طرح تشویق زاد و ولد

سیدعلی موسوی با اشاره به طرح تشویق افزایش جمعیت و زاد و ولد گفت: ما در این طرح پیش‌بینی کردیم سه دهک پایین جامعه اگر فرزند دوم به بعد را بیاورند به محض تولد فرزند سوم از سهام آیندگان به آن‌ها تعلق می‌گیرد که به اندازه مبلغ یارانه آن خانوار است و ماهانه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهام آیندگان از محل ۵ درصد سهام شرکت‌های دولتی است که در اختیار بنیاد ملی جمعیت قرار می‌گیرد، گفت: اگر این سهام به فروش نرسید به اندازه همان مبلغ به خانوارها سهام تعلق می‌گیرد.

موسوی با بیان اینکه یارانه‌های پرداختی برای تشویق فرزندآوری با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواهد بود، گفت: ما درباره این طرح با رئیس کمیسیون فرهنگی مشورت کردیم و قرار شد پس از ارائه نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌ها این طرح در صحن مجلس مطرح شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حق الناس
    0

    وای از خوشحالی از همین امشب شروع می کنیم :) با این ریخت و پاش ها میترسم کنترل افزایش جمیعت از دست تان دربرودها !!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مرده شور اون ریختان را ببره که با اینها شدم هشتاد ملیون یاره سه نفر بگیره تازه پول یک شب پوشک میشه

  • جانباز وطن
    0

    واقعا نمیدونم چرا بعضییها فقط به فکر پول هستن واقعا ما با ایجور احمق ها شدیم هشتاد ملیون میهفمند چونکه سر دفاع میشه بچه های فقیر برنند بجنگن ولی موقع خوردن امثال مثل همین نماینده نهفم که میدونی یارانه هست 45هزار تومان وپوشاک بچه هست90هزارتومان اخه احمق بیشعور مرده شور توبا اون ریس جمهورت را ببره که کشور را به نابودی کشنده واقعا اینها را مبینم که یک کلاس درس نخواندن وبا پول مدرک گرفتن برای کشور تصمیم میگیرند ادم دلش میخواهد که اینها را بگیرند روی دوتا پایش ایستاد وانقدر گوشش را بکشی که دیگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها