واگذاری ۱۲هزار انشعاب رایگان گاز به اماکن آسیب‌پذیر و اقشار آسیب‌پذیر آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ هزار و ۹۱۲ مشترک در استان از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند هستند.

واگذاری ۱۲هزار انشعاب رایگان گاز به اماکن آسیب‌پذیر و اقشار آسیب‌پذیر آذربایجان‌غربی

علیرضا شیخی، اظهار کرد: براساس قانون، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

وی با اعلام اینکه از زمان تصویب این قانون، در مجموع ۱۱ هزار و ۹۱۲ انشعاب رایگان در استان واگذار شده است، ادامه داد: عمده این انشعابات واگذار شده، مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است.

وی با تفکیک انشعابات رایگان واگذار شده در استان، گفت: تاکنون به ۲۳۲۰ مسجد، ۵۰۳ حسینیه، ۱۳۱ اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، ۳۲ حوزه علمیه، ۲۹۷۵ مددجوی بهزیستی، ۴۹۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۰۴۶ مددجوی مشترک کمیته امداد و بهزیستی، انشعاب رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع به ۲۷۷ مورد از اماکن مذهبی و حوزه‌های علمیه انشعاب رایگان واگذار شد، افزود: علاوه بر این طی سال ۹۸ تعداد ۱۵۶۴ انشعاب رایگان نیز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.

به گفته شیخی، طی سال جاری نیز به ۹ مورد از مساجد و حسینیه‌ها، انشعاب رایگان واگذار شده است.

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمت به جامعه هدف مطابق با قوانین مصوب و مقررات کشوری، اظهار کرد: تداوم این اقدام در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت و نیز برخورداری گروه‌های هدف این طرح، همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: خانوارهای شامل این طرح می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی ذیربط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری، از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها