۵۳۰ منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری ۵۳۰ روضه و انتظار ۱۲۰ منزل برای شرکت در طرح «هزار خانه، هزار روضه» خبر داد.

۵۳۰ منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد

محمدحسین کاظمی به اجرای طرح «هزار خانه، هزار روضه» در شهرستان یزد اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم در شهرستان یزد آغاز و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم دارالعباده روبه‌رو شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه تاکنون ۵۳۰ منزل میزبان اجرای طرح روضه خانگی شدند، گفت: علاوه بر اینکه ۵۳۰ منزلی که روضه در آن برگزارشده، ۱۲۰ منزل نیز در نوبت هستند که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در طول روز ۲۵ روضه خانگی در طرح «هزار خانه، هزار روضه» برگزار می‌شود که سخنرانان آن نیز از مبلغین بومی استان یزد هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تمام هزینه سخنرانی این مجالس را از محل موقوفات مربوطه پرداخت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: پس از پایان مجلس در هر منزل، یک هدیه از سوی مبلغ به بانی مجلس اهدا می‌شود که کتاب هفت شهر عشق نیز ازجمله این هدایا است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از کتاب هفت شهر عشق، تصریح کرد: این مسابقه به‌صورت سراسری برگزار می‌شود ولی در استان یزد، اوقاف و امور خیریه شهرستان در نظر دارد تا از بین بانیان طرح «هزار خانه، هزار روضه»، مسابقه‌ای را برگزار و جوایزی را به برندگان اهدا کند.

کاظمی در پایان زمان برگزاری این طرح را تا پایان محرم اعلام کرد و گفت: احتمال تمدید این طرح تا پایان ماه صفر نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها