چرا سعادتمند دیگر به تلویزیون نمی‌آید؟

باشگاه استقلال در نهایت نتوانست استراماچونی را برای فصل بعد به ایران برگرداند.

چرا سعادتمند دیگر به تلویزیون نمی‌آید؟

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال درست در روزهایی که این تیم برای حضور در دیدار سخت فینال جام حذفی مقابل تراکتور احتیاج به تمرکز و آرامش داشت، و و دادن وعده برای حضور روی نیمکت استقلال در فصل آینده، انواع و اقسام حاشیه ها را برای آبی پوشان به وجود آورد که نتیجه اش باختی دور از انتظار مقابل تراکتور بود در شرایطی که استقلال یک هفته قبل از آن، با ارائه نمایشی قابل قبول توانسته بود پرسپولیس را کنار بزند.

حالا اما در شرایطی که دیگر و به تبع آن خبری از صرف نظر او از شکایتش در فیفا هم نیست، تا از طرح و برنامه اش برای فصل آینده بگوید. از اینکه چه کسی را برای نیمکت استقلال مدنظر دارد یا اینکه چگونه قرار است از پس این همه بدهی های داخلی و خارجی و قراردادهای کلان ستاره های فعلی استقلال بربیاید.

چرا سعادتمند دیگر به تلویزیون نمی‌آید؟

و نوک تیز انتقادات را به سمت خود او بازگرداند. و حالا مدیرعامل آبی ها بد نیست که بازهم به برنامه های زنده تلویزیونی بیاید و این بار به جای ، از این بگوید که دقیقا در روند مذاکره با استراماچونی چه اتفاقاتی افتاده و او علی رغم این که می دانسته برای حضور این سرمربی ایتالیایی منع قانونی وجود دارد، چرا تمامی تخم مرغ هایش را در این سبد قرار داده بود؟ حالا که فرهاد رفته و استراماچونی هم قرار نیست بیاید برنامه اش برای نیمکت فصل بعد استقلال چیست؟ یا چند روز دیگر، نوری هم مثل استرا با یک استوری، آب سردی بر دل پر خون استقلالی ها می ریزد؟ آیا هواداران باز هم باید شاهد کشته شدن زمان و از دست رفتن پیش فصل و سوخت شدن امتیاز در هفته های ابتدایی لیگ بعدی باشند؟ سناریویی که طی سالیان اخیر هر فصل برای استقلال اتفاق افتاده و به قیمت از دست رفتن شانس قهرمانی لیگ برای این تیم تمام شده است.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • قوام
    0

    با اقدام بی موقع و نسنجیده باعث شد که استقلال جام حذفی را از دست دهد و استقلال سر مربی خوب را از دست داد به عنوان طرف دار این تیم از این فرد به خاطر سو مدیریت گله مندبمق

  • محمد
    0

    چون دستش روشده دیگه چه دروغی بگم دیرن دبرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها