واکنش مشاور رییس‌جمهور به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیوفردا


28 شهریور 1399 - 23:28
5f650341eb749_2020-09-18_23-28
مشاور رییس‌جمهور در واکنش به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیوفردا، گفت: رادیوفردا رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است.


مشاور رییس‌جمهور در واکنش به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیوفردا، گفت: رادیوفردا رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f650341eb749_2020-09-18_23-28
28 شهریور 1399 - 23:28


منبع: توئیتر

70

نظرات 39
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/7/1 -08:08

دادا ناراحت نشین همشون از یک اخور دارن میخورن فعلا

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/7/1 -08:02

همشون سروته ی کرباسن .هیچ کاری برای ملت نکردن ونخواهند کرد.ولی چرا تا میتونن برای خودشان انجام میدن

خلج 0 1 پاسخ 1399/6/30 -18:31

احمدی نژاد دشمنی با دنیا را شروع کرد هنوز چوب اون را مخوریم بخدا به ضرر ملت کار کرده ومیکند چرا یک شخص اقتصاد دان مردم نمیارند دیگه مردان ایرانی کوجایند .

لیلا 2 4 پاسخ 1399/6/29 -18:42

آقای احمدی نژاد دکتر عزیز انشالله تمام ایران پیش مرگت شوند

ناشناس 1399/6/29 -21:15

ازخودت وخانواده ات وفرزندانت مایه بذار

م 1399/6/30 -10:22

از جدو اباد بزرگوارتون مایه بگذارید ی وام بلاعوض و یارانه 45 تومانی این جفنگیات و نداره!

حسنا 3 2 پاسخ 1399/6/29 -16:27

بایددید چی گفته چراگفته آخه کسی که حق مصاحبه بارسانهای داخلی نداره یک جورایی باید حرفشوبزنه امانه این جوری با شبکه های معاندحدااقل این که یک فایل تواینترنت پخش میکرد. درجواب اون کسانی که میگن قیمتها بالا رفته ...باید گفت آثار سو 88هست اینکه بچه قرتیهای منافق ریختندتوخیابون روی خارجیهارابالا بردند تاایران تحریم کنه والبته سرکوبهای رهبر ولی آخه احمدی نژادبادل وجون کارکردبرامردم حتی 91گفت که سرکوبهای خشن کارمن نبوده بعدازصداوسیماحذف شد حالا هم حرفشو میخوادیک جوری بزنه امانمیدونه چه جوری بادشمن خونخوارمردم این آقا احمدی نژادچقدراذیت کردنددیونش کردن این تفکر ماسونی شیطان پرستیه که هرکس اومدروی کارولوکارش درست خوب باشه بهش انتقادکن تاحزب خودت پیروزبشه اخه چراماهرکس میادروی کارهی اذیتش میکنیم یکم به وجدان خودمون رجوع کنیم

شهریار 13 1 پاسخ 1399/6/29 -13:20

معلوم نیست چرا اغلب سیاسیون اعم از راست و چپ، از احمدی نژاد واهمه دارند؟

ایرانی 4 0 پاسخ 1399/6/29 -12:48

چقدر ساده لوحانه طرفداری اینو اونو می کنین ؟!

Ar9916617 1 7 پاسخ 1399/6/29 -12:47

به نظر من آقای احمدی نژاد نبایدبا یک رسانه ای که اسقلال عمل نداره وهمیشه با خبرهای دروغ پراکنیش دنبال فتنه است مصاحبه می کرد

پرتوی 9 3 پاسخ 1399/6/29 -11:43

با ۶ تا ۸ میلیون و اجاره به شر تملیک صاحب خانه می شدید آقای نا آشنا شما یه زمانی لباس پیامبر می پوشید شرم آور است

س 1399/6/30 -16:42

این طرح اجاره به شرط تملیک زمان آقای خاتمی بود . طرح خوبی بود . خیلی ها خانه دار شدند یادش بخیر

مورخ 6 0 پاسخ 1399/6/29 -11:34

توییت های شما چی ؟؟؟

ش 18 3 پاسخ 1399/6/29 -10:11

شما پاسخگوی خساراتی که به ملت و کشور زدید باشید نه پاسخگوی احمدی نژاد زمان ایشان پراید ۶ میلیون سکه ۷۵۰۰۰۰ تومان دلار ۳۶۰۰ تومان بود دولت تدبیر و امید که با شما آشناست دلار ۲۷۰۰۰تومان سکه ۱۳ میلیون تومان پراید ۱۱۰ میلیون تومان

ناشناس 1399/6/29 -13:51

حقوق یه کارگر جقدربود هان

محسن 1399/6/29 -21:27

پراید 6 ملیون مال خاتمی بود که احمدی نژاد تحویل گرفت و 23 ملیون تحویل دولت روحانی داد عزیزم

ث 1399/6/30 -16:43

اقا محسن درست گفتی اما چه فایده که خیلی ها برای طرفداری از کسی همینطوری بدون اطلاع آمار میدن

ث 1399/6/30 -16:48

زمان قبل از احمدی نژاد ( دوره خاتمی ) . سکه حدود صد هزار تومان و پراید 6 میلیون تومان بود . دوره احمدی نژاد سکه یک میلیون و پراید بیست و سه میلیون شد. این را هم بگو . افسوس که حافظه تاریخی نداریم . برای همین هر 8 سال این بلاها سرمون میاد.

وکیل 1 11 پاسخ 1399/6/29 -08:35

ما ملت فدای شماها بشیم که شما عاشق و خدمتگزار واقعی ملت هستین

احمد 11 16 پاسخ 1399/6/29 -08:34

واقعا جاي تاسف داره . در مورد احمدي نژاد چي فكر مي كرديم چي شد !سقوط آزاد كه ميگن همينه . بايد ديد بخاطر دنيا و قدرت تا كجا پيش ميره و چقدر خون به دل ملت ميكنه . آقاي احمدي نژاد فقط مي توانم بگويم متاسفم

سعید 1399/6/29 -12:42

چرا اجازه صحبت به او در رسانه ملی نمی دهند.

ناشناس 1399/6/29 -13:53

بیاد براصحبت اول ب عالیجابانه عربستانی سلام میکنه بعد تسلیت ب مناسبت مرگ مایکل جکسون مگه بعد میگه بگم بگم ببگم میگما

ش 11 13 پاسخ 1399/6/29 -08:31

کسانیکه به دنبال بازگشت احمدی نژاد به قدرت هستند به شدت فراموشکار و جو گیرند . احمدی نژاد به اندازه کافی کشور را به فلاکت برد که الان اقدامات روحانی برامون عادی تلقی میشه. یعنی عادت کردیم که هر قانون شکنی و دزدی در کشور صورت بگیره حقوق ملت به تاراج بره و هیچ عکس العملی نداشته باشیم . یادتون نره برای مسئولین مملکت ،مردم ابزاری هستند برای رسیدن به مقاصد شوم نه ولی نعمت که باید به آنها خدمت کنند . فکر نکنم اگر گذشته را مرور کنید به هیچ کدوم رای مثبت بدید حتی به خود انقلاب!!!!

ظ 1399/6/30 -16:50

. کاملا جان کلام را گفتی . مشکل اینه که ما تاریخ را فراموش میکنیم. ملتی که تاریخش را فراموش کند حقشه که این بلا ها سرش بیاد

دانشجو 17 5 پاسخ 1399/6/29 -07:45

اقای اشنا!خجالت داره اینهمه کم کاری دولت راواشفتگی بازار وقیمت دلاروارز راندیده گرفتن! اقای مشاوراعظم! تواین سن وسال هوای نفس چه برسرتان اورده که اینهمه چشمتان راروی حقیقت می بندیدوباخراب کردن دیگرون می خواهید اقای رییس جمهور ودولت راپاک نشان دهید!؟

ناشناس 17 6 پاسخ 1399/6/29 -02:38

بعید میدونم مشکلی در مصاحبه احمدی نژاد باشه . امام هم با رسانه های خارجی به خصوص بی بی سی بارها مصاحبه کرده و از مواضعش دفاع کرده

احمد 1399/6/29 -08:38

با احترام به نظر شما . امام وقتي با بي بي سي مصاحبه ميكرد ؛ رسانه ديگري نبود كه بتواند مواضع خود را بيان كند . اما الان رسانه هاي زيادي هستند كه مي توان مصاحبه انجام داد.

سعید 1399/6/29 -12:44

متن مصاحبه مهمه

ناشناس 1399/6/29 -13:55

امام اگر مصاحبه کرده ازارمانها انفلاب دفاع کرده نه صحبت برعلیه نظام تفاوت اززمین تا ب اسمان.اس

حسنا 1399/6/29 -16:35

بی بی سی فارسی که نه رسانه های اصل اروپا آمریکا نه این منافقهای ایرانی افغان تاجیک که شدن کارمندبی بی سی بعدشم اصل حرفش فکرش وانقلابی که خودش به پاکرده میزده نه اینکه برای یک شبکه یک جورحرف بزنه شبکه دیگه یک جوردیکه موردپسندرسانهای جهان باشه رسانه های خارجی هم میومدندسراغش نه اینکه خودش بره مصاحبه کنه

حمزه 5 0 پاسخ 1399/6/29 -02:15

کنکوری که سولاتش فروخته می شود و معضلات دیگر را داشته نه دانشگاهی دانشگاه ست ونه استاد باسوادی دارد تکلیف دانشجوش معلوم که

ملایری 20 11 پاسخ 1399/6/29 -00:42

توحرف مفت نزن یک تار موی دکتر احمدی نژاد به کل دولت فاسد شما می ارزد دلار۳هزار تومان ازدکتر تحویل گرفتید الان ۲۷هزارتومان است باز زر می زنید رادیو فردا عین واقیعت را می گوید سانسورچی نیست تورم هزار درصد را روحانی ۵درصد کندحیاء کن امنیتی

سینا 1399/6/29 -09:32

بخاطر45.500داداش اینهمه جوش نخوربچسب بهمان تارموی گندیده.

زر 1399/6/30 -12:41

فعلاتارموتوراقلقک میده

زرد 1399/6/30 -12:42

فعلاتارموتوراقلقک میده

ابراهیم حامدی 19 6 پاسخ 1399/6/29 -00:15

خوشم میاد تا اسم یا صدای احمدی نژاد میاد همتون می ترسید و به حول و هراس میافتید.

هاشمی 29 12 پاسخ 1399/6/28 -23:48

شما چقدر از احمدی نژاد میترسید ایشان چون دست پاک اصول گرا واصلاح طلبهای خاین باید ازش بترسند برای شما هایی که فقط به فکر جیبهای کثیف خودتان هستید دیو است ولی برای ملت فرشته راستی خجالت نمیکشید هم نشین یک ادم دروغگو هستید