یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سرویس های جاسوسی به احمدی نژاد نزدیک شدند

محمود احمدی‌نژاد این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد.

سرویس های جاسوسی به احمدی نژاد نزدیک شدند

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.

به گزارش خبر فوری ، محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم این روزها تیتر رسانه‌های مختلف شده و اظهارات متفاوتی را بیان می‌کند. وی آخرین سخنرانی خود را در مشهد برگزار کرد. نظر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خصوص تحرکات اخیر وی جویا شدیم.

مخالفان احمدی‌نژاد معامله می‌کنند

کریمی قدوسی در ابتدا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص مخالفان انقلاب اسلامی، گفت: اگر کسی مقابل این انقلاب بیاستد نابود خواهد شد. وی در ادامه با اشاره به احمدی‌نژاد افزود: باید بگویم از حامیان دولت اول وی بودم اما در دولت دوم که مسیر خود را تغییر داد با تمام توان مقابله کرده و مخالفت کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه از جمله افرادی نیستم که دنبال کسی راه بیافتم، ابراز کرد: برخی از نمایندگان مخالف احمدی‌نژاد استفاده‌های رانتی بسیاری از وی کردند.

وی یادآور شد: معولا نمایندگان سالی یک‌بار با رئیس جمهور دیدار می‌کنند. بنده نیز در سال دوم دولت دهم در آن دیدار حضور یافته و برای ایراد سخنرانی ثبت‌نام کردم، در 10 دقیقه سخنرانی بنده تمام انقادهای خود را نسبت به ایشان بیان کردم.

احمدی‌نژاد و پیشگوی کنیایی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن دیدار اظهار کردم که یکی از اقدامات مثبت احمدی‌نژاد ایستادن مقابل فامیل قدرت و ثروت بود؛ او مقابل آقازاده‌هایی که از رانت پدرشان استفاده می‌کنند ایستاد، اما هم‌اکنون به گونه‌ای سخنرانی می‌کند که گویا 6 ماه دیگر انقلاب سقوط کرده و رهبر می‌شود!

وی تصریح کرد: در آن دیدار تاکید کردم که بنده ریشه سخنان شما را می‌دانم که نشات گرفته از پیشگویی فردی در کنیا بوده که به شما گفته‌ است تا دو سال دیگر انقلاب ایران از پای افتاده و با سقوط آن، مردم ایران به سمت احمدی‌نژاد حرکت می‌کنند.

سرویس‌های جاسوسی به احمدی‌نژاد نزدیک شدند

کریمی‌قدوسی با تاکید براینکه امروز قوی‌ترین انتقادها را نسبت به عملکرد احمدی‌نژاد دارم، گفت: بنده پشست صحنه‌های وی را می‌دانم و به زودی اخبار تکان دهنده‌ای از نفوذ سرویس‌های جاسوسی به نزدیکی او را منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود که با چه کسانی ارتباط داشته و دنبال چه چیزهایی است.

وی یادآور شد: یکی از سوالاتی که مردم این روزها می‌پرسند این است که در کشور چه خبر بوده؟ چرا مسئولانی با این درجه و مقام دچار چنین مشکلاتی می‌شوند؟ آیا قانون اساسی، قوا یا نظام دارای مشکل هستند؟ پاسخ منفی است. زیرا عیار انقلاب اسلامی بسیار بالا بوده و افرادی که بعد از مدتی مقابل آن می‌ایستند، نابود می‌شوند.

هرکسی مقابل انقلاب بیاستد نابود خواهد شد

کریمی قدوسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الهی و جهانی است، اظهار کرد: افرادی که بخواهند بعد از 1400 سال مقابل مجاهدت مسلمانان و ریخته شدن خون‌ شهدا بایستند چه یک روحانی بزرگ، عالم سیاسی، نماینده مجلس یا فردی مانند احمدی‌نژاد باشند، از بین خواهند رفت.

شخص پرست نیستم

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرموده‌اند «اگر بنده نیز از اسلام پایم را آن طرف‌تر بگذارم؛ مردم مرا از بین می‌برند، زیرا مردم شخص‌پرست نبوده و اسلام را می‌خواهند»، افزود: بنده مدعی هستم که در این انقلاب به عنوان یک فرد کوچک شخص پرست نبوده‌ام! اگر فدای امام می‌شدیم به این دلیل بود که اسلام ناب را در چهره وی مشاهده می‌کردیم؛ اگر امروز حاضر هستیم خودمان را فدای امامت و رهبری کنیم برای آن است که آرمان‌های اسلام را در کلام و سیره ولی امر مسلمین جهان می‌بینیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • عبدالله
    0

    خیلی تند رفته این آقا خیلی

  • سپیده محمدزاده
    0

    حکومت دجال بالاخره نابود میشه چه خودتون رو به اسلام بچسبونین چه نه!! در هر صورت خواست خداست....چه بخواین بقیه رو جاسوس معرفی کنین چه نکنین. دجال نابود شدنیه

  • راد
    0

    منظورش اینکه‌صبر‌کنید ما براش مدارک و‌پرونده درست میکنیم که او جایوس بیگانه است اقتی قدوسی این کارهای شما دیگه برای ملت نخ نما شده و مردم شما را خوب میشناسند احمدی نژاد محبوب دلهاست این را باید بفهمی

  • شاید
    0

    شایدروزی باورت کنند...

  • م
    0

    اینکه بعداز ۳۹سال بیکاری وفقر رانت ودزدی درکشور بیداد میکند ناکارآمدی عده ای مافیا ودزد را نشان میدهد که برای منافع شخصی به اسم اسلام انقلاب را غصب کردن.احمدی نژاد هرچند اشتباهات زیادی دارد اما اهبت مافیا قدرت وثروت ودزدان بیت المال را درهم شکست.هرگونه پرونده علیه ایشون درست شود.ازپرونده کسانی که بودجه کشور را صرف هزینه جاری وتجملات تشکیلات خود کردن مثل حقوقهای نجومی وصنعت را غارت کردن برای هزینه انتخابات و....قطورتر نیست. اینکه در مناظره معاون اول میگوید دختر وزیر فقط ۲۰۰میلیون کالا قاچاق داشته.....یا برای نابودی اشتغال از مسیر گمروک بطور قانونی کالا قاچاق وارد میکنند و.......همه نشانگر این است که انقلاب دست نااهلان افتاده. واگر هم فرو نمی پاشد بخاطر رهبر ووحدت ویک پارچگی کشور است مردم خوبی داریم اما صبر مردم هم حدی دارد..

  • محمد
    0

    *⃣ اندر حکایت جاسوسی! (خاطره واقعی یک دانشجوی ایرانی تحصیل کرده در یوگسلاوی در دهه 70 میلادی) ‌ در یوگسلاوی رسم بود که دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل به دیدار رهبر یوگسلاوی برده می شدند و ایشان برایشان سخنرانی می کرد. مطابق همین رسم ما را هم بدیدار تیتو بردند و ایشان ضمن سخنرانی خاطره ای از دوران انقلاب در یوگسلاوی و پیروزی آن تعریف نمود تیتو گفت : چندسال پس از پیروزی انقلاب و استقرار دولت از کا گ ب اطلاع دادند که در کابینه شما یک جاسوس سیا وجود دارد .وی را شناسایی و دستگیر کنید. تیتو می گوید : تمام تلفن ها و مکاتبات و رفتار افراد کابینه را تحت کنترل قرار دادیم و پس از مدتی مایوس شدیم هیچ نشانی از جاسوس پیدا نکردیم. پس از مدتی جستجو ، نا امیدانه و عاجزانه درخواست شناسایی و معرفی جاسوس در کابینه را از روسیه نمودیم از "ک گ ب" به وی اطلاع می دهند "معاون اول تو در کابینه #جاسوس_سیا است." تیتو از این خبر متحیر می شود و پس از اتمام یکی از جلسات کابینه از وی می خواهد بماند. تیتو می گوید : در یک جلسه دو نفری اسلحه را روی شقیقه معاون اول گذاشتم و از وی سوال کردم آیا تو جاسوس سیا هستی؟ او که متوجه شد قضیه لو رفته است به جاسوسی خود اعتراف نمود . تیتو از او سوال می کند از چه وقت با سیا همکاری می کنی؟ پاسخ : از زمان دانشجویی قبل ازپیروزی انقلاب در زمان جنگهای چریکی ! س : در این مدت با تمام کنترل های امنیتی ، هیچ ارتباطی با سیا، از تو کشف نشد ؟ ج : الان هیچ ارتباطی با سیا ندارم. س: چگونه عضوی هستید که ارتباط ندارید ؟ ج: سیا مسئولیتی به من واگذار کرده که وظیفه ام را انجام می دهم س: مسئولیت تو چیست ؟ ج: به من ماموریت داده شده تا "در سپردن پست ها به افراد غیر تخصصی عمل کنم " و تا کنون هم این گونه عمل کرده ام! تیتو می گوید : نگاهی کردم به افراد کابینه و مدیران ارشد دیدم همین طور است!! هیچ کس سر جای خودش نیست ! مثلا طرف دکترای کشاورزی دارد ولی وزیر نیرو است و یا دیگری برق خوانده اما وزیر مسکن است! معاون تیتو می گوید : تحلیل سیا این بود که با این روش ، انقلاب بدون کودتا و حمله خارجی از درون متلاشی می شود⁉ آنچه بر سر ایران آمده دقیقا مصداق مدیران بی کفایت

  • حسن از میانه
    0

    واقعا آقای قدوس خودتون به جاسوسا نزدیکترین یا آقای احمدی نژاد محبوب همه ملت

  • سور یاس
    0

    تمامش کنید این جفنگیات را حالا که دیدید دولت گل وبلبل شما اینطور ناتوان ونالایق از کار در امده از ترس اینکه مردم به سمت کسی مثل احمدی نژاد بروند اینطور به هذیان گویی ومزخرف گویی افتادید قطعا همه شماها روی اوردن مردم واستمداد مردم ار ایشان را دیده اید باید هم بترسید بعد از گذشت پنج سال هنوز احمدی نژاد در راس اخبار است واقعا برای دولت وکابینه اش متاسفم .

  • وم
    0

    این نماینده به جای افشاگری وانتقاد از فساد های قوه قضائیه و اختلاس گران وجاسوسان هسته ای وجاسوسه ها وحقوق نجومی بگیران واملاک نجومی نشینان ورانت خواران وفراری دادن اختلاس گران و فاصله طبقاتی شدید وپارتی بازی و وجود ودپوی ۱۸ میلیون پرونده در قوه قضائیه و تورم رکودی صددرصدی و .......فرا فکنی کرده ومشکلات را مثل اربابانش به احمدی نژا د ربط میدهد خدا مکر مکاران رادر خصوص احمدی نژاد به خودسان بر میگرداند

  • حمید
    0

    احمدی نژاد گامهای اول رو خوب برداشت ولی متاسفانه رسوخ چند نفر منافق در قلب وجانش اورا به انحراف کشید پس بیائید از خدا بخواهیم او را ازشر اونها نجات بده وعاقبت به خیر کنه

  • یک شهروند
    0

    آقای قدوسی .شما رفیق گل وگرمابه احمدی نژاد بودی ودر مجلس در کنار رسایی و کوچک زاده و.....مجری دستورها و قانون شکنی های او بودید . الان شدی مخالف . این کاش یک ذره مردانگی داشتی واز مواضع خودت عقب نشینی نمی کردی . شرف چیز خوبی است

  • ناشناس
    0

    وای به حال انقلابی که عیار آن را شما و امثال شما مشخص کنید... برادر عزیز تمام گرفتاری انقلاب خود شما و امثال شما هستید... شما که دست از سر انقلاب بردارید همه مشکلات کشور و انقلاب مرتفع خواهد شد ، پیشنهاد ویژه ی من به شما : فکری برای آخرت خود کنید رسیدگی به مسائل مربوط به احمدی نژاد پیشکش...

  • کاظم
    0

    درود بر دکتر محمود احمدی نژاد ........................... حالا که واقعیت ها رو در مورد بعضی ها داره میگه ، شد عنصر ضد انقلاب و ........ دکتر هنوز خیلی چیزها از خیلی افراد میدونه که نمی گه ، چه در مورد اونایی که به رحمت خدا رفتن و چه اونایی که در قید حیات اند . او همچنان طرفداران خاص و زیادی دارد ؛ حیف که در انتخابات 96 حذفش کردن وگرنه ماهیت خیلی ها روشن میشد .

  • عمار
    0

    مردم از این دعواهای زرگری خسته شدن ممکنه یک روزی حتی یک شخص قابل اعتماد از نظر مردم در جمهوری اسلامی نباشد

  • مرادی.
    0

    بنده با توجه به سابقه انقلابی ومردمی بودن اقای قدوسی و اقدامات وی در رابطه با روشنگری مردم در بحث مذاکرات به ویژه مسئله حضور جاسوسان در تیم هستی ومخالفت ایشان با خلق و خوی اشرافیگری برخی از مسئولین .ارادت ویژه ای نسبت به ایشان داشته ودارم اما در مورد اقای احمدی نژاد انتظار داشتم ایشان به عقبه تخریب وی توجه میکردند .چون استارت با احمدی نژاد بودن ننگ شود توسط بزرگترین دشمن نظام. شیمون پرژ استارت شد و توسط مرحوم رفسنجانی که گفته بود حتی یک روز از عمر این دولت مونده باید سرنگون شود. ادادامیافت.!البته این مطلب را جناب قدوسی در یک سخنرانی تائید وتاکید کرده اند . ما را چه شده که پیاده نظام دشمن شده ایم. من منکر اشتباهات احمدی نژاد نیستم وشاید بیش از حد نسبت به حواشی وموضوعات بقائی و مشائی حساسیت نشون میدهد. اما هنوز شعارش . شعار عدالت خواهی است . جناب اقای قدوسی شما از سابقه داران انقلاب بوده و هستین و در انقلابی بودن شما هیچ شکی نیست. اما باور کنید مشکل امروز مردم این چیزا نیست . مردم با تمام وجود در گیر فشار اقتصادی و رکود هستند. دغدغه مردم احمدی نژاد و چند نفر دور بریش نیست . مسئله. اصلی مردم . خیانت پنهان واشکار برخی به نظام.حقوقهای نجومی اختلاسهای پی در پی . و رو زمین موندن دستور رهبری و امام امت با این. هاست.

  • مرادی.
    0

    بنده با توجه به سابقه انقلابی ومردمی بودن اقای قدوسی و اقدامات وی در رابطه با روشنگری مردم در بحث مذاکرات به ویژه مسئله حضور جاسوسان در تیم هستی ومخالفت ایشان با خلق و خوی اشرافیگری برخی از مسئولین .ارادت ویژه ای نسبت به ایشان داشته ودارم اما در مورد اقای احمدی نژاد انتظار داشتم ایشان به عقبه تخریب وی توجه میکردند .چون استارت با احمدی نژاد بودن ننگ شود توسط بزرگترین دشمن نظام. شیمون پرژ استارت شد و توسط مرحوم رفسنجانی که گفته بود حتی یک روز از عمر این دولت مونده باید سرنگون شود. ادادامیافت.!البته این مطلب را جناب قدوسی در یک سخنرانی تائید وتاکید کرده اند . ما را چه شده که پیاده نظام دشمن شده ایم. من منکر اشتباهات احمدی نژاد نیستم وشاید بیش از حد نسبت به حواشی وموضوعات بقائی و مشائی حساسیت نشون میدهد. اما هنوز شعارش . شعار عدالت خواهی است . جناب اقای قدوسی شما از سابقه داران انقلاب بوده و هستین و در انقلابی بودن شما هیچ شکی نیست. اما باور کنید مشکل امروز مردم این چیزا نیست . مردم با تمام وجود در گیر فشار اقتصادی و رکود هستند. دغدغه مردم احمدی نژاد و چند نفر دور بریش نیست . مسئله. اصلی مردم . خیانت پنهان واشکار برخی به نظام.حقوقهای نجومی اختلاسهای پی در پی . و رو زمین موندن دستور رهبری و امام امت با این. هاست.

  • ایران
    0

    دوستان اگر دقت کنید متوجه می شوید این اسلام که ایشون میگه منظورش دین نیست ، احتمالا یکی از برادران یا آقا زاده ها ی این مسئولین زحمت کش و بی اعتنا به مال دنیاست که احمدی نژاد مقابلش ایستاده ، اما از اینجا به بعد نمیدونم چرا انتقاد از این فرد یا افراد که اسمشون اسلامه مانند ایستادن در مقابل دین اسلام هست ؟

  • حسین
    0

    اقای ام می تی یار و غار احمدی نژاد و این حرفا؟ گل افتاب گردان

  • کاربر ناشناس
    0

    ایکاش صحبت های این نماینده محترم ازروی دلسوزی به ایران واسلام باشد ،نه خدانکرده ازروی پاچه خواری وجلب توجه ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها