باشگاه پرسپولیس: حذف نام فارس را از صحبت‌های مطهری پیگیری می‌کنیم

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حذف نام فارس را از صحبت های حمید مطهری درباره خلیج فارس از طریق نامه نگاری به AFC پیگیری می کنیم.

باشگاه پرسپولیس: حذف نام فارس را از صحبت‌های مطهری پیگیری می‌کنیم

علیرضا اشرف درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت با التعاون اظهار داشت: پس از بردی که مقابل التعاون داشتیم روحیه تیم خیلی خوب است و تمرینات به صورت متوالی برگزار شده است. دیشب یک جلسه ریکاوری داشتیم و امشب هم آخرین تمرین مان قبل بازی برگشت با التعاون برگزار می شود.

وی افزود: به دلیل فشردگی بازی ها خیلی نمی توان تمرینات پرفشار انجام داد و مهم ترین موضوع برای کادرفنی ریکاوری خوب است. سایر مسائل هم به شرایط میزبانی قطر باز می گردد.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از روز اول مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه کمتر شده است. به هر حال تجربه جدیدی برای AFC و قطر بوده و سعی کردند کار را انجام بدهند. بازی ها متمرکز برگزار می شود و اینکه بخواهند شش تیم را در یک هتل جا بدهند شرایط را برای تیم های ایرانی، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق سخت کرد. با پیگیری باشگاه ها این مشکلات به حداقل رسید.

اشرف درباره حذف نام خلیج فارس از صحبت های حمید مطهری توسط رسانه های عربی و توئیت رسمی لیگ قهرمانان و به کار بردن واژه مجعول خلیج عربی گفت: با مدیر تیم درباره این موضوع صحبت کردم و متاسفانه حرف های مربی پرسپولیس تحریف شده است. مطهری دقیقا گفت اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند حاضر هستیم عرض خلیج فارس را شنا کنیم به آن باور و ایمان داریم زیرا آنها جنگنده و باغیرت هستند اما در توئیتر رسمی AFC نام فارسی حذف شده و فقط نام خلیج می بینیم.

وی ادامه داد: اگر مطهری می خواست تنها واژه عربی را به کار ببرد نیازی نبود چنین بحثی را مطرح کند. حس می کنم شیطنتی صورت گرفته و در نامه نگاری با AFC این موضوع را پیگیری می کنیم.

مدیر رسانه تیم پرسپولیس افزود: این بحث کاملا ملی است اما با توجه به اینکه برای تیم ما اتفاق افتاده ام را پیگیری می کنیم.

اشرف درباره کیفیت بد غذای تیم ها در هتل دوسیت توضیح داد: این مشکل در یکی دو روز اول اقامت ما وجود داشت اما با پیگیری های کادر پزشکی و مدیر تیم رفع شد. به شکل ملی سرویس دادن مناسب به شش تیم در یک هتل سخت است. طبق پیگیری های ما قرار شد یکی دو تیم از این هتل به هتل دیگری منتقل شوند.

وی درباره امکانات مجهز ورزشگاه اجوکیشن سیتی گفت: با وجود انتقادات مان از برخی شرایط اما متاسفانه امکانات ورزشگاه های قطر زمین تا آسمان با ورزشگاه های ایرانی فرق دارد و خیلی پیشرفته است. ورزشگاه اجوکیشن چهار رختکن کاملا مجهز دارد. سیستم آبرسانی و نوردهی اش را هم تاکنون ندیده بودیم.امیدواریم روزی هم ورزشگاه های ما به چنین شرایطی برسد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها