محسن علوی:‌ بعید می‌دانم پدرم برای ۱۴۰۰ بیاید

محسن علوی نماینده‌ی مجلس دهم در مورد احتمال نامزد شدن پدرش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من اطلاعی ندارم و در جریان این‌جور چیزها نیستم ولی بعید می‌دانم که او برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندید شود.

محسن علوی:‌ بعید می‌دانم پدرم برای ۱۴۰۰ بیاید

سید محمود علوی هم‌اکنون وزیر اطلاعات و نماینده‌ی تهران در مجلس خبرگان رهبری است. او در انتخابات مجلس نهم کاندیدا شد و توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد. به گفته‌ی او شورای نگهبان «عدم التزام عملی به اسلام و نظام» را دلیل رد صلاحیت او اعلام کرده است. در انتخابات خبرگان سال ۱۳۹۴ نام او در لیست منتسب به هاشمی رفسنجانی و همچنین در لیست یاران اعتدال و امید قرار گرفت. او در نهایت توانست با کسب نزدیک به دو میلیون رای در جایگاه دهم وارد پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری شود.

سید محمود علوی از اعضای ستاد انتخابات حسن روحانی بود. او بعد از اینکه وزیر اطلاعات شد در مصاحبه‌ای اعلام کرد کسانی که در ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی فعالیت داشته‌اند و در جریان حوادث بعد از انتخابات ۸۸ تخلفی مرتکب نشده‌اند با خیال آسوده به کشور بازگردند و وزارت اطلاعت امنیت آنها را تضمین می‌کند.

منبع: انصاف نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    نه بگو بیاد که صندوقها لبریز از رأی است براش مردم دیگه برای آخوند جماعت رأی نمیدن روحانی زهر دلمون زده

  • کاربر ناشناس
    0

    نه تورو خدا بگو بیا اگر نیاد من اصلا تو انتخابات شرکت نمیکنم اگر هم این دوره نیومد حتما دوره های بعدی 1408 یا 1416 یا . . . . . . 1440

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها