آیا زندگی در کانادا ارزشش را دارد؟

این که مهاجرت به کانادا ایده خوبی است یا خیر، کاملا به شما و ایده آل هایتان در زندگی بستگی دارد.

آیا زندگی در کانادا ارزشش را دارد؟

مهاجرت یکی از تصمیمات مهم و اساسی در زندگی افراد است. آن ها باید در نظر بگیرند که به دنبال چه چیزی در کانادا هستند، هدفشان از مهاجرت چیست و قبول کنند که هر تصمیمی در زندگی ممکن است با چالش های بسیاری همراه باشد. این که مهاجرت به کانادا ایده خوبی است یا خیر، کاملا به شما و ایده آل هایتان در زندگی بستگی دارد.

زمانی که مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنید، باید خوب فکر کنید، با افرادی که تجربه زندگی در این کشور را داشته اند مشورت کنید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید و در نهایت اگر برای تمامی سوالات ذهنی تان پاسخ مناسبی یافتید، نسبت به مهاجرت اقدام کنید. بسیاری از افراد با ورود به هر کشور بیگانه ای از جمله کانادا، مسلما با چالش ها و مبارزاتی روبرو خواهند بود. اولین مورد آن است که شما با رها کردن کشور محل زندگی تان باید تمامی تعلقات مربوط به آن را نیز رها کنید، شاید مجبور باشید از خانواده و تمامی خاطرات کودکی، مدرسه، دانشگاه و دوستان تان دست بکشید.

برخی از افراد وابستگی های خانوادگی شدیدی دارند و با ورود به کانادا احساس غربت برای شان قابل تحمل نیست. در صورتی که عده ای دیگر با تطبیق دادن خود به محیط کانادا، اهدافی که برای شان مهم است را دنبال کرده و به این مسائل توجه زیادی نمی کنند.

کلیه مواردی که در مهاجرت به کانادا یا زندگی در کانادا با آن ها مواجه می شوید در ادامه این مطلب عنوان شده است ولی همه ی آن ها جزئی از زندگی است و شما باید برای رسیدن به اهداف تان در زندگی آن ها را برای خود حل کنید. مسلما کانادا مزایای بیشماری را برای زندگی مهاجران در اختیارشان گذاشته است که با نگاهی منصفانه، متوجه می شویم که آیا زندگی در کانادا ارزشش را دارد یا خیر؟!؟

جلب اعتماد کانادایی ها امکان پذیر است

باید بپذیرید، زمانی که وارد یک کشور جدید می شوید، مردم آن کشور برای دوستی و برقراری ارتباط به شما اعتماد ندارند. اگر برای تحصیل به کانادا بروید یا برای کار و زندگی، فرقی ندارد. به طور کلی اعتماد و پذیرش بیگانگان در هر کشوری دیر اتفاق می افتد. ممکن است شما در بدو ورود انسان مغرور و با اعتماد به نفسی باشید و احساس کنید که مردم کانادا شما را به اصطلاح تحویل نمی گیرند.

اما این تصور غلط است و این فقط بدین خاطر است که شما یک فرد جدید هستید که هنوز ویژگی های شخصیتی و یا مهارت های تحصیلی و شغلی تان کشف نشده است. ممکن است در روزهای نخست مهاجرت به کانادا استرس داشته باشید و ندانید که چه باید بکنید. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. کانادایی ها معمولا از افراد با فرهنگ های گوناگون استقبال می کنند. به طور کلی کانادا با ماهیت چند ملیتی که دارد جای مناسبی برای مهاجرت افراد از سراسر جهان است.

پذیرش تفاوت های فرهنگی

هر فردی با زندگی در کشورش به فرهنگ مخصوص همان کشور عادت کرده است و شاید با مهاجرت به کانادا کمی در ابتدا برایش سخت باشد که فرهنگ های متداول و موجود در این کشور را بپذیرد. اما باید به عنوان یک مهاجر، تفاوت های فرهنگی را بپذیرید و سعی کنید با تعامل و هماهنگی با مردم کانادا، زندگی خود را شکل بدهید.

زمستان های سرد و برفی ولی زیبا

آب و هوای کانادا دارای زمستان های سرد و برفی است و گاهی مهاجران نسبت به این موضوع مردد هستند که کانادا را برای زندگی انتخاب کنند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که عدم مهاجرت به کانادا فقط به دلیل آب و هوا، دلیل محکمی نیست و اگر از دید مثبت به این قضیه نگاه کنید، به این نتیجه می رسید که سرد بودن یا برفی بودن زمستان های کانادا می تواند زیبایی بسیاری نیز داشته باشد. می تواند جشن کریسمس را زیباتر و با شکوه تر کند و در نهایت شما به این آب و هوا عادت می کنید؛ درست همان طوری که اگر در کانادا متولد می شدید به آب وهوا سازگاری داشتید.

خدمات عالی و حقوق شهروندی ایده آل در کانادا

کانادا زیبایی چشمگیر، نظم، قوانین و مقررات مناسبی دارد. همچنین دارای مکان های دیدنی و سرگرم کننده بسیاری است. خدمات پزشکی برای شهروندان کانادا و فرزندان شان کاملا رایگان است. همچنین تعادل خوبی میان کار و زندگی در این کشور وجود دارد. مردم کانادا تفکر روشنی دارند و سبک زندگی آن ها برای بسیاری ازمردم دنیا مطلوب است.

کسب و کار عالی با درآمد دلاری

بازار کار در کانادا خوب است ولی نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله پس از ورود به این کشور شغل ایده آل تان را پیدا کنید. افراد زیادی هر ساله به کانادا مهاجرت می کنند و به همین خاطر حالتی رقابتی در پذیرش شغلی به وجود آمده است. شما با کمی تلاش و دانش زبان انگلیسی می توانید کارفرمایان کانادایی را تحت تاثیر مهارت و تخصص شغلی خودتان قرار دهید. کافیست که برای اخذ ویزای کاری کانادا با مشاوران موسسه مهاجرتی پارسی کانادا تماس بگیرید و یا برای پیگیری سایر روش های مهاجرت به کانادا از آن ها کمک بخواهید.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • .......
    0

    والله اونهایی که از فامیل ما رفتن خیلی پشیمانن ودرجستجوی راهی برای بازگشت به ایرانن.....خخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها