پشت پرده کتک زدن یک کارگر توسط مأموران شهرداری

شهردار محمدشهر کرج، ضرب و شتم یک کارگر ساختمانی توسط کارکنان بخش خصوصی یک شرکت را در این شهر تائید کرد و گفت: عوامل ضرب و شتم این کارگر ساختمانی اخراج شدند.

پشت پرده کتک زدن یک کارگر توسط مأموران شهرداری

سعید صفری با اشاره به ضرب و شتم یک کارگر ساختمانی در محمد شهر کرج توسط عوامل یک شرکت پیمانکاری وابسته به شهرداری این شهر، اظهار کرد: درگیری و ضرب و شتم توسط کارگران ساختمانی شروع شده است.

وی ادامه داد: به دنبال گزارشی مبنی بر تخلف در ساخت و ساز، عوامل پلیس ساختمان بخش خصوصی تحت عنوان شهربان وابسته به شهرداری محمد شهر به محل ساختمان مورد نظر اعزام شدند.

شهردار محمد شهر گفت: از آنجا که مالک ساختمان در محل حضور نداشت، عوامل شرکت پلیس ساختمان خصوصی از کارگران خواستند تا ادامه کار را متوقف کنند، اما کارگران به اخطارها توجهی نکردند و شهربانان اقدام به جمع‌آوری تعدادی از ابزار کار کارگران کردند که کارگران با هجوم به یکی از عوامل پلیس ساختمان وی را زیر دست و پا قرار دادند که اصل فیلم در اختیار شهرداری است.

وی افزود: از آنجا که یکی از عوامل پلیس ساختمان زیر دست و پای کارگران بود سه نفر از عوامل شهربان یا پلیس ساختمان خصوصی برای نجات همکار خود به ضرب و شتم یکی از کارگران پرداختند که البته کار اشتباهی بوده است.

شهردار محمد شهر گفت: متأسفانه برخی با فیلمبرداری صحنه و حذف بخش‌هایی از آن، اقدام به انتشار این فیلم در فضای مجازی کردند که البته فیلم کامل در اختیار شهرداری محمد شهر قرار دارد.

وی اظهار کرد: ساختمان در دست ساخت دارای پروانه ساخت بود، اما در طبقات آن تخلف صورت گرفته و از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ جریمه شده است.

شهردار محمد شهر با بیان اینکه واگذاری امور نظارتی ساخت و ساخت‌ها به بخش خصوصی اقدامی اصولی و ارزشمند است، گفت: هر چند چنین حوادثی حین اعمال قانون در محمد شهر تکرار شده است، اما نحوه فعالیت شرکت بخش خصوصی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بهتر از گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: شهرداری ضمن آموزش نیروهای پلیس ساختمان خصوصی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای به وجود نیامدن حوادث فیزیکی، ادامه کار توسط شرکت پیمانکاری خصوصی را به نفع شهر و شهروندان می‌داند.

شهردار محمد شهر در خصوص وضعیت کارگر مجروح حادثه درگیری فیزیکی دیروز گفت: وضعیت عمومی این کارگر خوب است و موضوع به صورت ویژه با حضور مقام قضائی بررسی می‌شود.

صفری در خصوص واگذاری نظارت ساخت و سازها به بخش خصوصی گفت: این اقدام روش موفقی برای نظارت‌ها بوده و قرار است شهرداری کرج از این رویه الگوبرداری کند.

وی افزود: اکنون میزان تخلفات ساخت و سازها از ۱۱ طبقه به حدود چهار طبقه در محمد شهر کاهش پیدا کرده است.

شهردار محمد شهر تصریح کرد: شرکت پیمانکاری خصوصی شهرداری محمد شهر از شرکت‌های انتظام و مورد تائید نیروی انتظامی بوده و انتخاب آن قانونی است.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    چیزی نمانده بگوید و کتک زدن کارگر هم قانونی بوده

  • محمد
    0

    اولاً که به هیچ عنوان شما حق درگیری با کارگر نداشتید برای توقیف امول هم باید از قاضی نامه داشته باشید و در حضور صاحب اموال باشه و اینکه در فیلم به غیر از یک نفر که چند مامور شهرداری سرش ریخته بودند مثل یتیم ها کتک میخورد کارگر دیگه ای در درگیری حضور نداشت و اگر ادعا میکنید فیلم کامل را دارید پس از چه میترسید بدید همه ببینن فیلم کاملتون رو...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها