علی صوفی:

روحانی نمی‌تواند آینده‌ای در سپهر سیاسی ایران برای خود در نظر بگیرد

یک فعال اصلاح طلب گفت: آینده سیاسی آقای روحانی از همین الان مشخص است و او نمی‌تواند آینده‌ای را در سپهر سیاسی ایران برای خود در نظر بگیرد.

روحانی نمی‌تواند آینده‌ای در سپهر سیاسی ایران برای خود در نظر بگیرد

علی صوفی در خصوص آینده سیاسی حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: آقای روحانی هیچ وقت خود را اصلاح طلب معرفی نکرد و طبعا در آینده او به عنوان یک اصلاح طلب در عرصه سیاسی کشور حضور نخواهد داشت.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: اینکه روحانی چه جایگاهی در بین مردم خواهد داشت یا آینده سیاسی او چه خواهد بود، مشخص است. مردم به شدت از او ناراضی هستند و اصلاح طلبان هم که جامعه رای او بودند به خاطر ضربه‌ای که از عملکرد روحانی دیدند، از او استقبال نخواهند کرد.

او افزود: آینده سیاسی آقای روحانی از همین الان مشخص است و او نمی‌تواند آینده‌ای را در سپهر سیاسی ایران برای خود در نظر بگیرد.

صوفی در پایان گفت: روحانی هنوز وقتی نزدیک به یک سال دارد و اگر در این حدود یک سال بخت با او یار باشد و گشایشی در مشکلات کشور ایجاد شود، می‌تواند آینده سیاسی او را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی
    0

    جناب صوفی! آقای روحانی بیش ازچهل سال است که بالابالاها دارند امضاء می‌زنند. نگران سفره خالی مردمت باش نه صندلی بعدی آقای رییس جمهور!

  • راوی
    0

    خدا عاقبتشو به خیر کنه......

  • هد هد
    0

    از الان یه صندلی تو مجمع تشخیص ... کنار هم استانی عزیزش محمود خان براش مهیا کردند با صد تا عضویت در هیات مدیره شستا و پتروشیمی و ....

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    من ازاین اقای صوفی خوبی ندارم اما این حرف درستشو رابایدتاییدکرد.

  • قدرت اله ج ج
    0

    مثل ولیعهد عربستان پمسعولا دزد را بگیبین فقرا تقسیم کنید این یعنی گشایش ملی و نجات ملتی که آرزوی مرگ دارد.عربستان با اون همه پول راه درستی انتخاب کرد

  • ی
    0

    یک طوری حرف می زند انگار این ها در انتخاب روحانی دخیل نبوده اند نه آقاجان اصلاح طلبان از صدر تا ذیل سر سفره دولت تدبیر و امید بوده لقمه از دهان ملت گرفته اند انشاالله سال آینده در محاکم مشخص خواهد شد..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها