چگونه یک سرور مجازی مناسب بخریم؟

سرور مجازی یا همان VPS نوعی سرور است که با استفاده از نرم افزارهای مجازی سازی بر روی یک سرور اختصاصی ایجاد می‌شود.

چگونه یک سرور مجازی مناسب بخریم؟

برای ساخت یک سرور مجازی (سرور مجازی ویندوز و سرور مجازی لینوکس)، مجازی‌ساز ها با تقسیم منابع سخت افزاری و پهنای باند، یک سرور اختصاصی را به چند سرور مجازی تبدیل می‌کنند.

سرور مجازی می‌تواند برای مصارف مختلفی مانند: ایمیل سرور، سرور میزبانی وب، سرور مجازی بورس، سرور آموزش مجازی و ... مورد استفاده قرار گیرد.

انواع سرور مجازی از نظر سیستم عامل:

شما می‌توانید یکی از نسخه‌های ویندوز سرور مانند Windows Server 2008 یا ویندوز سرور 2016 را بر روی VPS خود نصب نمایید که در این حالت شما دارای یک سرور مجازی ویندوز خواهید بود.

همچنین شما قادر خواهید بود بر روی سرور مجازی خود یکی از توزیع‌های لینوکس مانند Centosرا نصب کنید که در این حالت شما یک سرور مجازی لینوکس خواهید داشت.

انواع سرور مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی:

در حین خرید سرور مجازی این سوال برای شما پیش خواهد آمد که خرید VPS را از کدام کشور انجام دهید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سرور های مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی به دو دسته‌ی سرور مجازی خارج و سرور مجازی ایران دسته بندی می‌شوند.

VPS ایران به دلیل اینکه در دیتاسنتر های داخلی میزبانی می‌شود پینگ تایم پایین تر و سرعت بسیار بالاتری نسبت به VPS خارج از ایران خواهد داشت.

هزینه خرید VPS به چه صورت است؟

خرید سرور مجازی با هزینه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود. این تفاوت قیمت به منابع سخت افزاری(میزان Ram، CPU و فضای ذخیره سازی سرور مجازی شما)، ترافیک، پهنای باند، موقعیت جغرافیایی VPS و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده وی پی اس مرتبط می‌باشد.

چطور باید یک سرور مجازی با کیفیت خرید؟

خدمات فروش سرور مجازی(VPS) را شرکت‌های هاستینگ ارائه می‌نمایند. یکی از شرکت‌های معتبری که در زمینه خرید سرور مجازی می‌توانیم به شما معرفی نماییم شرکت هاستیدا می‌باشد. این شرکت با فراهم کردن بستر بسیار قدرتمند و پایدار، سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج را در دیتاسنتر برج میلاد تهران و برترین دیتاسنتر های کشور آلمان و فرانسه ارائه می‌نماید.

مزایای خرید سرور مجازی هاستیدا:

• ارائه حرفه‌ای ترین کنترل پنل مدیریت VPS در کشور. با کنترل پنل سرور مجازی هاستیدا شما قادر خواهید بود از ۰ تا ۱۰۰ سرور مجازی خود را مدیریت نمایید.

• ۷۲ ساعت گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از سرور مجازی خریداری شده!

• ارائه سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج با استفاده از استوریج‌های SSD و NVMe

• ارائه VPS با استفاده از زیر ساخت Dual Stack برای اولین بار در ایران!

• تحویل سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج در کمتر از ۲ دقیقه!

• استفاده از به‌روزترین سرور های HPE جهت ارائه خدمات

• پورت اتصال ۱۰ گیگابیتی و ترافیک نامحدود

• مشاوره رایگان قبل از خرید

نحوه خرید وی پی اس از هاستیدا چگونه است؟

پس از وارد شدن به منوی مربوطه شما قادر خواهید بود پلن‌های متنوع خرید VPS را با یکدیگر مقایسه نمایید و متناسب با نیاز های خود یک سرور مجازی ویندوز یا سرور مجازی لینوکس خریداری نمایید.

اگر در هنگام انتخاب پلن سرور مجازی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید می‌توانید درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱-۷۸۳۷۲ با کارشناسان هاستیدا ارتباط حاصل نمایید.

www.hostida.com

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها