دو راهبرد اساسی انتخابات ریاست جمهوری؛ تنها راه برون رفت از مشکلات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، دو راهبرد اساسی انتخابات ریاست جمهوری را مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دانست.

دو راهبرد اساسی انتخابات ریاست جمهوری؛ تنها راه برون رفت از مشکلات

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در همایش فرماندهان ناجا، گفت: عده ای در کشور می گویند ایده و راهبرد مقاومت فعال در مقابل استراتژی فشار و تحریم همه جانبه و هوشمند غرب غلط و ناکارآمد است.

وی افزود: همه ما باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که در نظامی مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نفس می کشیم و در نظامی خدمت و سربازی می کنیم که در راس آن نایب حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا حضور دارند. این کشور، کشوری است که در هر خیابان و کوچه آن نام شهیدی را می بینیم پس باید از این فرصت خدمتگزاری نهایت بهره را ببریم و خود سازی کنیم تا دچار خطا و لغزش نشویم و راه اینکار در بیان معصوم آمده یعنی مراقبت از اعمال و ترس و آمادگی برای مرگ.

ادیانی با اشاره به تفکر برخی مسئولین در خصوص نحوه مواجهه با استکبار جهانی، گفت: عده ای در کشور می گویند ایده و راهبرد مقاومت فعال در مقابل استراتژی فشار و تحریم همه جانبه و هوشمند غرب غلط و ناکارآمد است. آنچه حائز اهمیت است این است که این موضوع یک ایده و یک تئوری دانشگاهی نیست که حالا بگوییم در یک دانشگاهی مطرح شده است ؛ بلکه در بین برخی مسئولین ما به رغم تجربه های تلخ گذشته همچنان رواج دارد.

وی، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را مقاومت فعال عنوان کرد و افزود: همه می‌دانیم که مقاومت هزینه دارد اما همانگونه که مدظله العالی نیز فرمودند هزینه آن بسیار کمتر از سازش و مذاکره خواهد بود.

ادیانی در ادامه با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری دو راهبرد مشخص وجود دارد که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی با اشاره به فرمایش در اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: راه علاج مشکلات کشور روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی است. البته حضرت آقا این دولت جوان انقلابی را تشریح کردند و فرمودند جوان به معنی یک رئیس جمهور سی و چند ساله نیست بلکه به معنی یک دولت پای کار، آماده و با نشاط است که می‌تواند کشور را از دشواری ها عبور دهد.

ادیانی، راه شناخت و انتخاب چنین دولتی را تبیین و بصیرت افزایی عنوان کرد و افزود : اولین قدم این است که جوانان حزب اللهی و فعال جهاد تبیین و جهاد بصیرت افزایی و جهاد آگاهی و روشنگری را آغاز کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، یکی از راه های بصیرت افزایی و شناخت مسیر درست را مطالعه وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه برشمرد و گفت: مدظله العالی درخصوص این وصیت نامه می‌فرمایند این وصیت نامه میثاق ملی و خلاصه اسلام است به همین منظور ما در نیروی انتظامی در آینده نزدیک طرح مطالعه سراسری و همگانی این وصیت‌ نامه را اجرایی خواهیم کرد و درخواست من از فرماندهان عزیز این است که از این طرح پشتیبانی کنند.

ادیانی در پایان صحبت های خود چند توصیه خطاب به فرماندهان و مدیران بیان کرد: از خود و خانواده تان مراقبت کنید و این خانواده را شامل خانواده خود و نیروهای تحت امر خود بدانید. در خصوص مسائل مالی و اخلاقی نیز از خود و نیروهای خود مراقبت کنید. خودتان و نیروهای تان را برای دفاع از نظام و انقلاب آماده و پای کار نگه دارید. از وضعیت روحی و معیشتی کارکنان خود خبر داشته باشید و در صورت نیاز به آنها کمک و مساعدت نمایید. موضوع جوانگرایی را که خواست و مطالبه مقام معظم فرماندهی کل قوا نیز هست جدی بگیرید. و آخرین نکته اینکه رزمایش مواسات و همدلی مومنانه را با کمک همه همکاران ادامه دهیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد ش
    0

    عالی بود ، انشاءالله کشورمان با کمک انسانهای با ایمان و تلاشگر از این بن بست و نابسامانی مهلک نجات می یابد ، و از چنگ بعضی از مدیران نالایق ، دزد ، خوشگذران مادی گرا ، و شکم پرست و تنبل آزاد خواهد شد ، به امید آن روز،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها