۲۵ نفر از کارکنان دهیاری های ری دستگیر شدند/تداوم دستگیری ها

یک منبع آگاه از دستگیری ۲۵ نفر از کارکنان دهیاری های بخش مرکزی ری به دلیل جرائم مالی خبر داد و گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد و ممکن است، تعداد دستگیرشدگان افزایش یابد.

۲۵ نفر از کارکنان دهیاری های ری دستگیر شدند/تداوم دستگیری ها

یک منبع آگاه از دستگیری ۲۵ نفر از کارکنان دهیاری‌های بخش مرکزی ری به دلیل برخی از تخلفات میلیاردی خبر داد و افزود: تخلفات این افراد مالی بوده که با دریافت رشوه، فاکتورسازی و جعل همراه بوده است، البته این پایان ماجرا نیست و تحقیقات همچنان ادامه داشته و ممکن است، با جمع آوری دلایل متقن به تعداد دستگیرشدگان افزوده شود.

وی با بیان اینکه این افراد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد دستگیر شده در جریان است و هنوز حکمی صادر نشده است، اما تعدادی از آنها به جرم خود اقرار کرده‌اند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    1

    سراسرشهرها وروستاها مدت ده ساله همینطوره وکسی هم پیگیرورسیدگی نکردنند تشکرا زشمارسیدگی کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اتفاقا خود دهیاران قربانی شده اند ‌ البته منظورم دهیاری های مناطق محروم کشور است . به روستاها زینت بخشید و خود به خاطر مشکلات مالی شرمنده زن و بچه خود . ای کاش جهت صحت موضوع اموال دهیاران به تصویر می کشیدند . دانه درشت ها باعث نابودی مملکتند . داداش مغزت را بروزرسانی کن و الکی انگ نزن و مرگ در بغل گوشت است .

  • رضا
    0

    یک رسیدگی هم به دهیاری روستای رمنده از توابع ساوجبلاغ بکنین . الان ۲۲ میلیون تومان طلب وجه از اینجاتب بابت ویلایی که خریده ام کرده است ودر قبالش میگن رسیدی پرداخت نمیشه ، خدماتی هم ارائه نمیکنند . دیگه خودتون قصه رو بخونین که چیه

  • ناشناس
    0

    وجدانا ادمین ، خبر دستگیری دهیاران جز خبر های تازه می باشد . کاه کهنه به باد نکن . این خبر مال چندین وقت پیش است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها