مدارس اردستان باز است/ تخلفات را گزارش کنید

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: از همه خانواده ها، مخاطبان و دلسوزان دعوت می کنم از روند رعایت موارد بهداشتی توسط مدرسه و فضای آموزشی بازدید و تخلفات را گزارش کنند.

مدارس اردستان باز است/ تخلفات را گزارش کنید

علی اصغر مومنیان اظهار کرد: مدارس شهرستان اردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است و ما با انجام کامل دستورالمل هایی که تاکنون هم رعایت آن توسط بازرسان استانداری اصفهان، اداره کل استان، کارشناسان آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و خود اولیا تایید شده آماده ارائه خدمات آموزشی حضوری هستیم.

وی با بیان اینکه اگر هر دانش‌آموزی در مدرسه به هر دلیلی حضور نداشت، مدیر مدرسه موظف است در خصوص نبودن و برنامه درسی او پیگیری کند، افزود: باید از نگرانی خانواده برای حضور فرزندانشان در مدرسه بکاهیم. از همه خانواده ها، مخاطبان و دلسوزان دعوت می کنم از روند رعایت موارد بهداشتی توسط مدرسه و فضای آموزشی بازدید و تخلفات را گزارش کنند.

آموزش برای دانش آموزان الزامی، اما روش حضوری آن الزامی نیست

مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه باید به خانواده ها فرصت بدهیم که با حضور در مدرسه و اطمینان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس راحت و آسوده تصمیم‌گیری کنند، تصریح کرد: آموزش برای دانش آموزان الزامی است، اما روش حضوری آن الزامی نیست. به همه اولیا این اطمینان را می دهم که در هر صورت چه حضوری و چه مجازی معلمان تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزشی و پرورشی دانش آموزان به کار خواهند بست.

وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس قابل قبول است

مومنیان با بیان اینکه با بازدیدهایی که به صورت دوره ای از مدارس شهرستان انجام شده وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس قابل قبول است، گفت: تا امروز مشکل خاصی در مدارس اردستان گزارش نشده است و موارد مثبتی که در بین نوجوانان بوده با تایید شبکه بهداشت و درمان هیچ ارتباطی با واحد آموزشی نداشته است.

وی در خصوص ملزم کردن برخی از مدارس به پرداخت هزینه ضدعفونی مدارس، گفت: کمک اولیا در همه زمینه ها اعم از آموزشی یا بهداشتی به صورت داوطلبانه نه تنها خلاف نیست بلکه پسندیده و قابل تحسین است، ولی اجباری بودن آن خلاف قانون است و اگر خانواده ای نسبت به این موضوع اعتراضی دارد با آموزش و پرورش مطرح کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها