رئیس‌جمهوری آمریکا:

اقتصاد ایران تحلیل رفته است اما توافق با بایدن را ترجیح می‌دهند 

رئيس جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد که ایران در صورت غلبه او بر جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش، برای دستیابی به توافق به پشت میز مذاکره خواهد آمد.

اقتصاد ایران تحلیل رفته است اما توافق با بایدن را ترجیح می‌دهند 

دونالد ترامپ که با خروج از برجام راهبرد «فشار حداکثری» را در برابر ایران دنبال می کند، گفت: «خواهیم دید با ایران چه پیش خواهد آمد. به نظرم بعد از انتخابات شما شاهد خواهید بود که ایران طی یک هفته یا شاید یک ماه، در هر صورت در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، پا پیش خواهد گذاشت و خواهد گفت بیایید این مساله را حل کنیم.»

او افزود: «ایران متاسفانه در رنج است. من نمی خواهم شاهد رنج آنها باشم اما اقتصاد آنها کاملا تحلیل رفته است. تولید ناخالص داخلی آنها ۲۷ درصد سقوط کرده است. هیچ کس تاکنون چنین رقمی به گوشش نخورده است! من می فکر می کنم آنها به دنبال توافق هستند اما ترجیح می دهند با جو بایدن خواب آلود معامله کنند تا من!‌»

سخنان روز سه شنبه دونالد ترامپ در دفتر کارش در کاخ سفید و در آستانه امضای توافق اسرائیل با امارات عربی متحده و بحرین بیان شد. او ساعاتی پیش از آن نیز در گفتگو با شبکه «فاکس نیوز» سخنان مشابهی گفته بود.

منبع: یورونیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سجاد
    0

    یک بار ما با شما توافق کردیم برای هفت جدمان کافیست .

  • صادق
    0

    شما کی باشی

  • رضا
    0

    سلام. زمانیکه تهیه دارو برای مردم زجر کشیده سخت باشد این واژه بیشتر به زبان می چرخد سگ برادر شغال هست

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      برادر جان باعث سختی تهیه دارو تحریم وترامپه البته من هیچ دفاعی از دولت نالایق کنونی ندارم.

  • ص
    0

    بزودی با رفتن روحانی و دولت تدبیر و امید و روی کار آمدن دولتی کارآمد و سالم همه دنیا خاصه آمریکا بدون هیچگونه پیش شرطی با ایران تعامل خواهند نمود..

  • سعید
    0

    عزیز دلم اقای ترامپ قمار باز تو دیر یا زود به درک واصل خواهی شد.تا دیگر فکر ترور به سرت نزند .فعلا از زندگی لذت ببرچون زیا زمان نداری.

  • ی ط
    0

    باید توی خواب ببینی ایران پای میز مذاکره بیاد.بنظر من اگر توی ترامپ انتخاب بشی مطمئنا رئیس جمهور آینده اصول گرا انتخاب میشه میدونی چی میگه میگه حالا که ماآخر تحریم هستیم ما هم دوربین ها را خاموش و جلوی بازرسان را خواهیم گرفت آنوقت توی ترامپ و اسرائیل ترسو چه خاکی میخوای سرت کنی.اگر می ببنی روحانی کاری نمیکنه چون برای برجام زحمت کشید نمیخواد برجام بهم بخوره.

    نظرات شما -
    • بازنشسته
      0

      پای مذاکره می نشینه . خیلی هم داوطلبانه . فریب شعار های این مسئولین بیدین را نخورد . خودشان در ناز و نعمتند و مردم را بیچاره در فلاکت و بدبختی کردند...

  • داروغه
    0

    دقیقا زد تو خال الان هم توافق نمیکنند فقط میخوان طرفشون ترامپ نباشه باشه که از کاخ سفید بیرون بزاره هرکسی بجاش بییاد باش توافق میکنند

  • کوروش
    0

    تا ترامپ هست ایران نباید با او مذاکره کنه تا همینجور تو کف بمونه.ترامپ دیگه داره به آخر خط میرسه.دورد بر ایران و ایرانی با غیرت.

  • کوروش
    0

    اصلا آقای روحانی که بره اقتصاد ایران خودش کم کم درست میشه،چون امید روحانی فقط به برجام بود و هیچ کاری نکرد و هر کس بیاد با نیروهای داخل خود کشور کار کنه اقتصاد هم درست میشه.نباید به امید برجام و دیگران بنشینیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها