استایل منحصر‌به‌فرد بهنوش طباطبایی/ لباس و شلوار خالخالی

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تئاتر با پوشش و استایلی جسورانه و منحصر‌به‌فرد در نشست خبری نمایش

استایل منحصر‌به‌فرد بهنوش طباطبایی/ لباس و شلوار خالخالی

بهنوش طباطبایی که در سال‌های اخیر ستاره اول فرش قرمز و مراسم‌های اکران خصوصی بوده، بار دیگر با یک استایل ویژه و متفاوت هواداران سینما و مد را غافل‌گیر کرد. او لباس و شلواری خالخالی را با شال و تی‌شرت مشکی و کتانی سفید ست کرده است.

پوشش و استایل بهنوش طباطبایی در نشست خبری نمایش "عشق روزهای کرونا" جسورانه است و شاید از به‌یادماندنی‌ترین استایل‌های این خانم بازیگر باشد، اما ایرادهایی هم دارد.

مجله اینستاگرامی طراحان لباس به بررسی این استایل پرداخته است:

خانم طباطبایی در این نشست به سراغ پترنِ خالخالی رفتند؛ خال‌های درشتی که برای اندام‌های ریزنقش عالی است. مانتوی کتی با یقه برگردان و آستین پفی و شلوار پارچه‌ای.

‌در نگاه اول، این استایل جذاب و جسورانه است اما با نگاه دوم متوجه چند نکته خواهیم بود: اولین نکته، کتانیِ نامناسب است. بهتر بود کتانی کلاسیک به جای کتانی رانینگ پوشیده می‌شد. نکته دوم، قدِ بلندِ شلوار است، این شلوار حداقل ۲ الی ۵ سانت بلندتر از نرمال است. در صورتی این بلندی مناسب بود که کفش کتانی نبود، یا استایل اورسایز بود. اما با این outfit، این بلندی مناسب نیست.‌

نکته بعدی، طرح تی‌شرت است! این استایل را می‌توان در دسته کلاسیک‌ها گذاشت اما تی‌شرت کلاسیک نیست. ضمن اینکه بهتر بود تی‌شرت ساده انتخاب می‌شد تا در کنار خال‌ها استایلی شلوغ را شاهد نباشیم.‌

نکته پیشنهادیِ ما اضافه کردنِ رنگ به این استایل است. سیاه و سفید در کنار هم جذاب ولی خنثی هستند اما وقتی یک رنگ سوم، مثل قرمز یا زرد به استایل اضافه شود، جذابیت بیشتر خواهد شد. مثلا قرمز به عنوان شال، رژ لب، تی شرت، ماسک یا...

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۵_۱۵-۲۱-۲۶

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۵_۱۵-۲۱-۲۶ (3)

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۵_۱۴-۱۰-۳۶

photo_۲۰۲۰-۰۹-۱۵_۱۵-۲۱-۲۶ (2)

5


6

منبع: ایران آرت

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مهری
    0

    می بینیدمردم ؟؟ چون فکرمی کنندشهرت دارند می توانند هرغلتی بکنند!!! ما به اینها پروبال دادیم ؟؟ اهل فن تحقیق کنند ببینید این روزا کسی تو هالیبود از این لباسا پوشیده؟؟!!!! خال خالی گربت کو ؟! لونگ حموم هم خوبه بهت میاد؟؟!!! آخه اینارو کجای دلمون بزاریم؟؟!!

  • مهری
    0

    استایل منحصر به فرد و جسورانه!!!!!! خاک بر سرتون بااون سلیقتون ؟؟!!!!! این ازنظرشماجزابه نه مردم ؟؟!!!!! بهنوش طباطبائی : لباسی می خوام که همه منو ببینند آخه کمبود دارم !!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چطور انتظار داشته باشیم دختران ما با حجاب بشن در حالیکه الگوهای جامعه ما امثال خانم طباطبایی هستند

  • هاشمی
    0

    هرزگی یعنی همین دیگه بی ادبی وهرزگی جسارت نمی خواهد

  • سعید
    0

    سادگی وحجاب کامل بهترین استایل است.البته اگر نخوایی خودت رو به نمایش بزاری.

  • مهراب
    0

    خانم طباطبایی خیلی عالی و خوبه خیلی بهتون میاد

  • ی
    0

    زیبا و عالی

  • حمیرا
    0

    خاک بر سر ما کنن با این هنرمندانی که داریم...برای خودم متاسفم

  • ادیب
    0

    چقدر عقده ای.... کم بود محبت و عقده حقارت بیداد میکند‌...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها