توزیع ۱۰۰۰ «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل از توزیع ۱۰۰۰ «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیلی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستوده ظهر سه شنبه در نشست صنفی وقف که با حضور خیرین و مؤسسات خیریه برگزار شد از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل در قالب طرح مهر تحصیلی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل اجرا شد اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده به محتوای این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.

توزیع ۱۰۰۰ «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: یک هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها