مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه:

فیلم پخش آهنگ خواننده لس آنجلسی در شب شهادت تاریخ و ساعت ندارد!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در بررسی سوابق و تحقیقات تخصصی بعمل آمده پخش آهنگ غیر مجاز در این ایستگاه به اثبات نرسید.

فیلم پخش آهنگ خواننده لس آنجلسی در شب شهادت تاریخ و ساعت ندارد!

فرنوش نوبخت ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد (ع) در خصوص انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع پخش آهنگ غیرمجاز در متروی تهران گفت: ما در شرکت بهره برداری مترو‌ی تهران با توجه به اهمیت موضوع سریعا کارگروهی را برای بررسی صحت و سقم این موضوع تشکیل داده و تحقیق از افرادی که طی ۴۸ ساعت گذشته در این ایستگاه در حال خدمت رسانی بودن انجام شد و طبق بررسی سوابق و تحقیقات تخصصی بعمل آمده پخش آهنگ در ایستگاه سبلان به اثبات نرسید.

وی با اشاره به اینکه این فیلم بدون ذکر تاریخ و ساعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده افزود: در صورتی که مستندات دقیق تری در دردسترس است با ارائه آن‌ها به این شرکت صحت سنجی حتما دوباره انجام و تصمیم گیری خواهیم کرد.

نوبخت گفت: در صورت داشتن اطلاعات بیشتر موارد را از طریق کانال‌های ارتباط مردمی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به شماره ۶۶۷۱۲۲۱۶ یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و یا ایمیل شرکت به ادرس info.metro@tehran.ir اطلاع رسانی کنید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه خاطرنشان کرد: انتشار این گونه اخبار در این روز‌ها با توجه ارادات ویژه مردم شریف ایران اسلامی به امام حسین (ع) و ائمه اطهار جریحه دار کردن افکار عمومی ثمری ندارد و هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از این محبت را در دل مردم کم کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانپرست
    0

    این آقای فرنوش نوبخت، نمیدونه پدر بزرگش یا پدرش چه روزی در سال مرده، روز فوت اونا موزیک و آهنگ توی ماشینش گوش میکنه، حالا براش روز فوت امام زین العابدین که چند سال پیش زمستون بوده حالا تو تابستون افتاده به ساحت ایشون برمیخوره. بابا چقدر دروغ ودورویی، ما توی این چهل سال باید ببینیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها