۶۵ هزار نفر در خراسان رضوی متقاضی طرح مسکن دولت شدند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۶۵ هزار و ۲۱۲ نفر در این استان در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد اطلاعات مربوط به ۲۵ هزار و ۷۵۰ نفر پالایش شده است.

۶۵ هزار نفر در خراسان رضوی متقاضی طرح مسکن دولت شدند

قدرت الله ابک روز دوشنبه افزود: از کل افرادی که اطلاعات آنها در سامانه tem.murd.ir پالایش شده است ۷۱۶ نفر نسبت به واریز مبلغ اولیه برای ثبت نام اقدام کرده‌اند.

وی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و گفت: ۳۰ شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در استان خراسان رضوی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ابلاغ شده است مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در استان خراسان رضوی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه امسال تمدید شده است.

ابک افزود: بر اساس این اطلاعیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام کنند که به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام تمامی متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به طرحهای شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای جهش تولید و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه، طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را در سراسر کشور به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال گذشته آغاز کرد و در این راستا سهمیه ابلاغی خراسان رضوی از این طرح، ۴۷ هزار و ۴۳۴ واحد مسکونی در ۷۷ شهر است.

او اضافه کرد: پس از پالایش متقاضیان از لحاظ برخوردار بودن شرایط لازم، به کسانی که مشمول تشخیص داده شده‌اند اطلاع داده می‌شود تا مبلغ مورد نظر برای قطعی کردن ثبت نام خود را با افتتاح حساب و واریز ۴۰۰ میلیون ریال بپردازند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها