۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه گوشی و تبلت به مناطق محروم استان قزوین اختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید گوشی و تبلت به دانش آموزان محروم در استان قزوین اختصاص داده شد.

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه گوشی و تبلت به مناطق محروم استان قزوین اختصاص یافت

حسنعلی اصغری در جلسه ستاد کرونا استان قزوین با اشاره به تأمین بخشی از هزینه خرید سخت افزار آموزشی برای دانش آموزان گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل منابع استانی برای خرید گوشی و تبلت دانش آموزان به استان قزوین اختصاص یافته و آمار‌های نظرسنجی‌ها نشانگر استقبال بسیار خوب دانش آموزان از بازگشایی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: ۲ هزار و ۳۳۸ واحد آموزشی در استان قزوین وجود دارد و با توجه به برگزاری ارتباط ویدئو کنفرانسی با روسای نواحی و مناطق و مدارس تاکید کردیم که هیچ موضوعی مهمتر از تامین سلامت دانش آموزان وجود ندارد و بر همین اساس اجرای شیوه نامه های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: رصد‌های موجود نشان می‌دهد کرونا، تاثیر منفی بر آموزش ندارد و در روز‌های آتی شاهد خواهیم بود که چگونه بحث تبدیل شدن هر دانش آموز به یک سفیر سلامت اجرا می‌شود.

اصغری ضمن اشاره به اینکه بخشی از مدارس زیرساخت‌های لازم را ندارند افزود: به دانش آموزان تاکید شده که ملزوماتی همچون آب آشامیدنی را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت بیش از ۱۶ هزار فرهنگی در خانواده بزرگ آموزش و پرورش، کمبود سه هزار نیروی معلم وجود دارد که این کمبود را از محل بازنشسته‌ها و نیرو‌های حق التدریس تامین کردیم، اما مشکل جدی این روز‌های ما کمبود نیروی خدماتی در مدارس است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها