حمله کیهان به سلبریتی‌ها در ماجرای نوید افکاری/ نقطه اشتراک همه‌شان همکاری با مفسدان اقتصادی است

روزنامه کیهان طی یادداشتی به واکنش چهره‌ها در قبال اجرای حکم اعدام نوید افکاری اعتراض کرد.

حمله کیهان به سلبریتی‌ها در ماجرای نوید افکاری/ نقطه اشتراک همه‌شان همکاری با مفسدان اقتصادی است

روزنامه کیهان نوشت:

از چند روز قبل از اجرای حکم قصاص نوید افکاری (فردی که با ضربات چاقو اقدام به قتل عمد نموده بود) برخی از سلبریتی‌های وابسته به مراکز زر و زور و تزویر، اقدام به انتشار پیام‌هایی در حمایت از این قاتل نمودند! این افراد، چندی قبل نیز از سه سارق مسلحِ محکوم به اعدام حمایت کرده بودند!

برای بسیاری از مردم جای سؤال است که چرا بعضی از این چهره‌های مشهور، پشتیبان فردی شده بودند که به‌طوری بی‌رحمانه و وحشیانه، خون همنوع خودش را ریخته بود! آیا مسئله این به اصطلاح سلبریتی‌ها حقوق بشر است؟ به راستی چه انگیزه‌ای باعث شده تا افرادی که خود را «هنرمند» می‌نامند، تصاویری افرادی را در صفحات شخصی خودشان به نمایش می‌گذارند و نامشان را هشتگ می‌کنند که بزرگ‌ترین گناه، یعنی قتل یا اقدام به قتل دیگران را مرتکب شده‌اند؟

وقتی اسامی ‌حمایت‌کنندگان از قاتل‌ها را بررسی می‌کنیم، به یک نقطه مشترک می‌رسیم؛ اغلب سلبریتی‌هایی که طی ماه‌های اخیر در صفحات مجازی خودشان اقدام به حمایت از این افراد می‌کنند، سابقه همکاری یا همراهی با متهمان و مفسدان اقتصادی را دارند! از بازیگری که به‌خاطر بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، از اختلاسگر صندوق ذخیره فرهنگیان دستمزد می‌گرفت تا بازیگر دیگری که روزگاری، همسر و مدافع مجرم قضایی بود و خانم کارگردانی که در بزنگاه‌های سیاسی مختلف، در جبهه‌ای قرار گرفته که بسیاری از متهمان اقتصادی و سوپرسرمایه‌داران در همان جبهه قرار داشتند!

مسئله وقتی روشن‌تر می‌شود که این سلبریتی‌ها و سینماگرهای وابسته به مراکز و گروه‌های فسادخیز، از زمانی پروژه حمایت از مجرمان خونریز را در دستور کار قرار دادند که عزم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان دانه‌درشت جدی‌تر شد و شاهد برخورد هر روزه با سوءاستفاده‌گرهای اقتصادی هستیم که از قضا برخی از این مفسدان اقتصادی، هم‌کاسه‌های سلبریتی‌هایی بوده‌اند که این روزها نام و عکس جنایتکارها و سارقان مسلح را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند.

بدون ‌تردید، نوید افکاری آخرین قاتلی نیست که این طیف از به اصطلاح هنرمندان از او حمایت می‌کنند و در آینده نیز شاهد هشتگ شدن نام و قرار گرفتن عکس جانیان و ‌تروریست‌های دیگری در صفحه این بازیگران و فیلمسازها خواهیم بود!

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • هامون
    0

    مگه باز کسی کیهان میخونه برای پاک کردن شیشه ها خوبه فقط (سیاهه بیش ازحد)

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بدرد. شیشه پاکردن. دستشویی. هم. نمی خورد

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعاکسی که هندونه خوردپای لرزش هم میایسته قاتلان واخلاسگران نابودباد

  • حرف حق
    0

    حماقت مطلق وآشکار زمانیه که با کلمات ظاهرا خوب نظر صد در صد غلطی رو ارایه کنی و بد دفاع کردن از شاخصه های بارز روزنامه کیهانه آخه مرد به ظاهر مومن مراکز زر وزور وتزویر اینا کیا هستن مثلا اون سلبریتی هایی که تا صبح تو مراکز فساد مشغولن این سلبریتی هایی که از نوید دفاع کردن حداقل یک جو شرف دارن که حرف حق میگن آیا اعدام نوید افکاری اون شرایط اعدامی را که خود جمهوری اسلامی مصوب کرده داشته دیدار با خانواده اطلاع خود نوید از اعدام.... عزم قوه قضاییه رو هم در برخورد با دانه درشت ها دیدیم طبری چی شد و چه ها که نکرده بود هیچ مفسدی هم در موضوع اقتصاد به وجود نمیاد مگر اینکه زد وبندی با سیاسیون و افراد ذی نفوظ نظام ارتباط نداشته باشه

  • فاطمه
    0

    نمیدونم چرا یه عده سلبرتی ها و مردمای روشن فکر(البته کوته فکر!) بدون هیچ تحقیقی صرفه بخاطر امرار معاش و جیره خواری هر دروغی رو جار میزنن و با ساز و دهل پخش میکنن. لاقل یخورده واقع بین باشیم.اولا کی گفته بخانوادش اطلاع ندادن بهش کفته و خواسته فقط تلفنی با خانوادش صحبت کنه.دوم اونایی که میگین تو ماه حرام اعدام نمکنن کدوم ماده و قانون اینو گفتن!لطفا وقتی اطلاعات کامل نداریم حرفای بی اساس رو تکرار نکنیم. همه این ها بخاطر جهله و گرنه یکم تحقیق بدون تعصب همه چی‌رو مشخص میکنه. سوم‌ کی گفته سیاسی بوده و...چون غربی ها بوق و کرنا کردن؟اونا شدن راستگووو؟؟؟ طرف شاکی خصوصی داشته طبق قانون اولیای دم خواستار قصاص شدن.دو سالم زمان برده زمان کمیم نیست. چطوره اگه دلشون میسوخت هیچ کدوم ازین سلبرتیا تلاش نکردن از خانواده طرف رضایت بگیرن؟نوید بهانه است مشکل اینا اصل نظامه که کور خوندن. چرا هیچکدوم ازینا وقتی سردار سلیمانی ترور شد صداشون درنیومد!!!!اینکه همسو با ترامپ شدن صحت و سقم مطلب دیگه مشخصه چیه.وقتی صدای اونوریا درومده بدون کار نظام درست بوده. اونایی ک طرفدارشین اگر یکی از اعضای خانواده شمارم ب این شکل میکشتن راضی میشدین قصاص نشه؟؟؟حتی اصلا برا جلب رضایتتون سمتتونم نیان!!!چرا مگه پدرمادر اون مرحوم دل نداشتن؟؟؟؟ بترسین از روزی که این قضاوتای بیجاتون باعث بشه خدای نکرده تو همچی موقعیتایی قرار بگیرین و اینبار سلبرتیها خون بدل شما کنن. این سلبرتیها نشون دادن تا الان یه حرف درست نزدن. اومدن هرجا دخالت کردن گند زدن ب کشور و‌سیاست و وضع مردم و...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها