از کجا سرور بورس بخریم؟

سرور مجازی یک سیستم مانند کامپیوتر خانگی شما است، البته با سخت افزاری بسیار قوی تر که ۲۴ ساعته روشن و به اینترنت بسیار پرسرعت وصل است.

از کجا سرور بورس بخریم؟

یکی از راه ها برای خرید سهام، خرید سرور بورس است. در این مطلب به این مسئله می پردازیم و بهترین وب سایت برای خرید سرور مجازی بورس را پیشنهاد می کنیم.

در ابتدا عرض می کنم که پیشنهاد ما برای خرید سرور بورس https://poshtibaniweb.site/vps-bourse است که تمام مواردی که در ادامه گفته شد را علاوه ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز داراست. در صورتی که سرور هر مشکلی داشته باشید که سرعت سرور خارج از حد طبیعی باشد تا 7 روز امکان بازگشت وجه وجود دارد.

این آدرس در ابتدا برای کسانی که می دانند سرور بورس چیست قرار داده شد که دیگری نیازی به خواندن متن نداشته باشند.

سرور مجازی بورس واژه ای است که این روزها به حتماً به گوش تان خورده است. برای خرید و فروش سهام، وقتی عرضه و تقاضا بالا باشد صف خرید یا صف فروش برای سهام ایجاد می شود. در این مرحله اگر شما ابتدای این صف باشید باعث می شود که معامله شما انجام شود و سهام شما خریداری شود یا به فروش برسد.

برخی از افراد وقتی طبق تحلیل شان قصد خرید سهام دارند، با صف های طولانی خرید مواجه می شوند و این بین تا چندین روز در صف می مانند و سهم به آنها نمی رسد و از سودهای قطعی آن سهم جا می مانند. اینجاست که برای خرید باید از سرور مجازی بورس استفاده کرد چرا که سرعت اینترنت سرور مجازی بسیار بالاتر از اینترنت خانگی است.

مثلاً در وب سایت https://poshtibaniweb.site/vps-bourse سرعت اینترنت در سرورهایی با پورت 10 گیگ بصورت میانگین بین 1000 الی 8000 مگابیت است. باید توجه داشته باشید که این سرعت در سیستم های خانگی شما یا موبایل شما حداکثر 40 مگابیت خواهد بود‌.

با این مثال متوجه اختلاف سرعت اینترنت در سرور مجازی بورس و سیستم خانگی خودتان شدید. وقتی شما می خواهید در ابتدای شروع بازار بورس ثبت سفارش کنید به صورت همزمان افراد دیگری نیز هستند که می خواهند همان سهمی که شما بخرید را بخرند، در این زمان هر کسی که سرعت اینترنت بیشتری داشته باشد درخواستش سریعتر در سایت کارگزاری ثبت می شود و ابتدای صف خواهد بود.

چه مواردی برای خرید سرور بورس باید در نظر بگیریم؟

مهم ترین مسئله برای خرید سرور مجازی بورس که باید در نظر داشته باشید این است که باید از وب سایتی خریداری کنید که پشتیبانی قوی داشته باشند که اگر به هر علتی سرور شما به مشکل خورد پاسخگویی وجود داشته باشد که موارد را برطرف کند.

مورد قابل توجه بعدی استفاده از سخت افزار مناسب است که باید از وب سایت یا شرکت فروشنده پیگیر باشید. حتماً سی پی یو هایی که برای سرور بورس استفاده می کنند از نسل XEON (زئون) باشد و سی پی یو های نسل خانگی مانند Cori نباشند و رم DDR4 باشد و هارد SSD داشته باشد تا زمانی که داخل سرور کار می کنید مشکلی برای کارکرد خود سرور نداشته باشید.

مسئله خیلی مهم پورت سرور مجازی بورس است که باید 10 گیگ باشد. اما پورت 10 گیگ یعنی چی؟ پورت 10 گیگ یعنی در یک لحظه امکان عبور 10 گیگابیت دیتا از سرور وجود دارد، به معنی ساده تر یعنی سرعت اینترنت تا 10 گیگابیت خواهد بود. بعضی از سایت ها سرور با پورت 1 گیگ هم ارائه می دهند که خب سرعت اینترنت 10 برابر کمتر از پورت 10 گیگ است.

یکی دیگر از موارد آپ تایم سرور بورس است که باید خیلی به آن توجه کنید. اگر هنگام کار در ساعات بورس سرور شما قطع شود عملاً هیچ کارایی نخواهد داشت و زمان طلایی ثبت سفارش را در یک روز از دست می دهید. پس حتماً از سایت هایی خریداری کنید که آپ تایم سرور را تضمین می کنند.

اما چطور به سرور مجازی بورس وصل شویم؟

برای اتصال به سرور مجازی بورس شما می توانید از طریق Remote Desktop به سرور وصل شوید و مانند سیستم خودتان داخل سرور کار کنید، مرورگر باز کنید، سایت کارگزاری را باز کنید و ثبت سفارش کنید. در واقع کار با سرور مجازی بورس هیچ تفاوتی با کار داخل سیستم کامپیوتر خودتان ندارد. داخل سرور می توانید هر نرم افزاری که بخواهید نصب کنید.

بعد از خرید سرور اطلاعات آن که شامل IP و یوزرنیم و پسورد می شود برای شما ارسال می شود که از طریق آنها به سرور وصل می شوید و فقط شما به آن سرور دسترسی خواهید داشت.

آیا به سرور بورس می توان از طریق گوشی وصل شد؟

پاسخ مثبت است، بله می توانید از طریق گوشی خود به سرور وصل شوید و داخل سرور کار کنید . برای گوشی های اندروید و IOS اپلیکیشن Remote Desktop وجود دارد که با نصب بر روی گوشی خود می توانید با وارد کردن IP و یوزرنیم و پسورد سرور به آن وصل شوید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جواد خزای بردباری
    0

    صبر داشته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها